Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Τη χρονιά που μας πέρασε…


Ήρθανε τα πάνω κάτω-φαντάζομαι τι έχει να γίνει τη χρονιά που έρχεται- κατ’ αρχάς ερωτεύτηκα μετά από πολύ καιρό και μπήκα κι εγώ στη βίβλο των σχεσάκηδων. Είδα από την πρώτη σειρά το Chicago στο θέατρο Παλλάς της Βουκουρεστίου. Η κυρία Μαρινέλλα είναι η μία και μοναδική μεγάλη σταρ της Ελλάδας… και οι άλλοι καλοί ήτανε αλλά εκείνη κέρδισε όλο το χειροκρότημα.

 Πήγα επιτέλους διακοπές… κανονικές διακοπές… σε ξενοδοχείο με καθαρές πετσέτες, λευκά  σαπουνάκια και θέα το πέλαγος. Κατάλαβα ότι τα παραπάνω κιλά δεν μου είναι πρόβλημα τελικά… περπατάω στο δρόμο και μου κλείνουν με νόημα το μάτι. Βρήκα την απέραντη ευτυχία στις σελίδες του νέου μυθιστορήματος της Μανίνας Ζουμπουλάκη με τίτλο ΕΥΤΥΧΙΑ και ταυτίστηκα με έναν ήρωα που τον αποκαλεί βλαμμένο… γιατί;

 Ο Κρόνος πέρασε και δεν ακούμπησε, έφαγε τη λάσπη μου, ας πάει να κουρεύεται… αγόρασα και ποδήλατο και κινητό χωρίς κουμπιά, η κολλητή μου η Σοφία ξεκίνησε μαθήματα τένις και η μητέρα μου δίαιτα. Οι πολιτικοί συνεχίζουν να ρουφάνε το μεδούλι του λαού… οι λεβεντομαλάκες φρακάρουν τις εισόδους των θεάτρων και επειδή είναι και πολύ μάγκες πάνε δυο δυο σαν τους Χιώτες…

 οι κουτσομπόλες στα κανάλια περνάνε εντελώς αδιάφορες πια και το απολαμβάνω… οι ειδήσεις συνεχίζουν να τρομοκρατούν τον κόσμο… η χώρα χρεοκοπεί (αλήθεια; Πότε;) και το τέλος του κόσμου πλησιάζει. 

Άντε! Τα λέμε στην επόμενη ζωή!    

Υ.Γ Άγιε μου Βασίλη μη μπεις στον κόπο να έρθεις φέτος… θα τα σπάω στα μπουζούκια. 

1 σχόλιο:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...