Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Ένας ελέφαντας είναι κρυμμένος μέσα μου...


Δεν ήτανε και πολύ δύσκολο να το καταλάβω (μασάει η κατσίκα ταραμά;) … μια φορά ανέβηκα στη ζυγαριά και είχε αγγίξει τα εκατό. Δεν στεναχωρήθηκα, ούτε τύψεις ένιωσα: ήξερα ότι την τελευταία τριετία είχα πολύ στενές σχέσεις με το φαγητό. Και έχω ακόμη… φυσικά δεν μιλάμε για υγιεινή διατροφή. Από πίτσες μέχρι καρμπονάρες και από χάμπουργκερ μέχρι τηγανιτές πατάτες μπερδεμένες με αυγά. Μια μέρα είπα στον εαυτό μου – δεν μπορεί κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Έκανα ένα ντουζάκι, σκουπίστηκα με την καταπράσινη πετσετούλα μου και στάθηκα μπροστά στον πελώριο καθρέφτη της κρεβατοκάμαρας. Με μια απότομη και εντελώς  θεατράλε κίνηση πέταξα την πετσέτα από πάνω μου και τότε είδα με τα κατάμαυρα πανέμορφα μάτια μου ότι η σκακιέρα που βρισκόταν για πολλά χρόνια στην κοιλιακή μου χώρα είχε γίνει καπνός. Τρώω πολύ… είπα… αλλά κάτι άλλο συμβαίνει εκεί μέσα. Σίγουρα δεν είναι πλάσμα της φαντασίας μου... ούτε πρήξιμο από το άγχος της καθημερινότητας… ούτε ανεμογκάστρι…   ένας θεότρελος και ανισσόροπος ελέφαντας υπάρχει μέσα στην κοιλιά μου και κάνει τον κινέζο. Έχει μεγάλα αυτιά σαν τα δικά μου και τεράστια μουσούδα και το στομάχι του είναι σαν δεξαμενή. Γι αυτό συνέχεια πεινάω… γι αυτό καταβροχθίζω ότι βρίσκω μέσα (ή έξω) από το ψυγείο. Έπρεπε να πάρω το συντομότερο δυνατό μια μεγάλη και σοβαρή απόφαση ή μια σύντομη επίσκεψη στον ψυχίατρο μου. φόρεσα τις πιτζάμες μου… περπάτησα μέχρι το σαλόνι… τηλεφώνησα στην pizza fun και παρήγγειλα τρεις σπέσιαλ με τη λεπτή ζύμη που κάνει χράτσα χρούτσα. Πήρα και μια εξάδα μπύρες αγκαλιά και στρογγυλοκάθισα στον πανάκριβο γωνιακό καναπέ μου για να δω τον αγώνα ποδοσφαίρου Ολυμπιακός- Όφη. Τη νίκη την είχαμε στο τσεπάκι… μην πεις στον κόπο να αναρωτηθείς τι ομάδα είμαι…. Καταγωγή Πειραιάς. Αφού έφαγα για ακόμη μια φορά μέχρι σκασμού έσυρα την κορμάρα μου με πολύ κόπο και ιδρώτα μέχρι την κρεβατοκάμαρα… έκανα το σταυρό μου και είπα από αύριο δίαιτα… ωχουου… δεν βαριέσαι ρε αδερφέ!
  


 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου