Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Στα τριανταένα μου ακμή; Προβλήματα που έχει ο κόσμος ε;

Άλλος δεν έχει για ενοίκιο, άλλος το ψυγείο του είναι άδειο και κάποιος άλλος δεν ξέρει τι χρώμα θα είναι το smart που θα αγοράσει. Αφήνω τους προλόγους και μπαίνω στο ψητό.

 Λίγο πριν τις εορτές μικρά κόκκινα σπυράκια κάνανε την εμφάνισή τους στην κατάλευκη πλάτη μου. Έπαθα ένα μικρό ντουβρουτζά είναι αλήθεια γιατί για μένα τα σπυράκια είναι μια λέξη η οποία δεν υπάρχει στο λεξικό μου όλα αυτά τα χρόνια.

 Χωρίς δεύτερη σκέψη καβάλησα το ποδηλατάκι μου και πήγα στο Αττικό να με εξετάσει δερματολόγος.  Μπήκα στο ιατρείο, έριξε μια ματιά και μου έδωκε ένα σπρέι χρώματος άσπρου να ψεκάζω τα ελεεινά και τρισάθλια σπυράκια μετά το μπάνιο. Πανακρίβου η λοσιόν αλλά δεν υπήρχε άλλη λύση.

 Ξεκίνησα τη θεραπεία: έμπαινα για μπανάκι, έβγαινα, ψέκαζα. Οι μέρες περνούσαν και αυτά τα μαλακισμένα αντί να εξαφανίζονται γινόταν πιο πολλά, πιο μεγάλα και πιο μωβ. Η απαλή πλατούλα μου μεταμορφώθηκε σε καρπάθια όρη! Βαράω στα καπάκια δεύτερο ντουβρουτζά και ξαναπηγαίνω στο Αττικό πάλι με το ποδήλατο αφού δεν υπήρχανε λεωφορεία ούτε ευρώ για ταξί. Για καλή μου τύχη με βλέπει άλλος δερματολόγος. Επίκουρος καθηγητής παρακαλώ. Του δείχνω το λευκό μπουκαλάκι και έβαλε τα γέλια. Με αυτό περιμένατε να φύγουν; Και στο καπάκι είπε την τελευταία λέξη που θα ήθελα ν’ ακούσω από το στόμα του… 

Ακμή!. Ακμή; Τον ρωτάω εγώ. Τι δεν καταλάβατε; απαντάει κομματάκι απότομα. Κατάπια τη γλώσσα μου. και μου δίνει αντιβίωση πρωί βράδυ για 20 μέρες και σαπούνι για πρόσωπο και σώμα. Αλκοόλ πάπαλα είπα από μέσα μου. από την άλλη μια μικρή αποτοξίνωση δεν θα μου κάνει κακό πριν τις απόκριες. Και του Αγίου Βαλεντίνου τι θα πιώ; Φασκόμηλο;

 Τέλος πάντων να μη σε ζαλίζω άλλο αρχή της εβδομάδας, αν πέρασες μικρός/μικρή ακμή σε ζηλεύω γιατί είσαι κωλόφαρδος/κωλόφαρδη, αν δεν πέρασες και έχεις περάσει τρεις δεκαετίες ζωής like me πρόσεχε καλύτερα. Δεν σου εύχομαι να πάθεις το ίδιο που έπαθα κι εγώ απλή ενημέρωση κάνω.

Bye bye!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...