Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Μάτια ερμητικά κλειστά…


Τη ταινία δεν είχα τη τιμή να τη δω… είχα όμως τη τιμή να είμαι καλεσμένος σε ball maske στην Γλυφάδα το Σάββατο που μας πέρασε.

Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπέρασμα… δεν ήταν ξενέρωτο… το αντίθετο μάλιστα σημείωσε μεγάλη επιτυχία.

Τα μεσάνυχτα της Παρασκευής η καρδιακή μου φίλη Μαρία Μ. μου στέλνει σουμουσου στο μομπίλε μου και έγραφε για το event. Το concept ήταν από την ταινία του τίτλου. Ο Μιχάλης την έχει δει την ταινία. Ο Μιχάλης θυμάται πολύ καλά το στόρι της. Ο Μιχάλης είπε ξέχασέ το και γύρισε πλευρό.

NEXT DAY

Ηλιόλουστη μέρα… από αυτές που δεν θέλεις να τελειώσουν… βόλτα στα μαγαζιά… καφεδάκια ανα χείρας… αναβάθμιση στο κινητό… κουρεματάκι… κτλπ κτλπ
Έπεσε το τηλεφώνημα στη Μαρία από τον Μιχελή, του έλυσε όλες τις απορίες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια.

Νύχτωσε. Έπρεπε να κάνουμε εντύπωση. Ο Μ στα μαύρα ο Κ (εγώ) στα κόκκινα. Χρυσόσκονη στα μαλλιά και μαύρες μάσκες.

Βγήκαμε στη παραλιακή. Περάσαμε τα αστέρια. Φτάσαμε στον προορισμό μας. Παρκάραμε έξω από ένα πελώωωωωωωωριο σπίτι. Μπήκαμε.
Η οικοδέσποινα ήτανε όλα τα λεφτά. Πολύ θερμή και πολύ φιλόξενη και πολύ sexy. Όλα στο πολύ.
Οι γυναίκες φορούσαν μάσκες και μαύρες κάπες και οι άντρες τα κοστούμια τους. Η dj άψογη (πολλά μπράβο), ο μπάρμαν ευγενέστατος, και ο μπουφές είχε τα πάντα.

Άρχισαν τα όργανα… την αρχή φυσικά την κάναμε εμείς. Η Μ με τη Ρ κι ο Μ με εμένα. Σιγά σιγά παρασύραμε και τους υπόλοιπους.
Δυο φορές πάτησα κατά λάθος την ίδια κυρία. Της ζήτησα συγνώμη αλλά νομίζω πως δεν θέλει να με ξαναδεί στα μάτια της.

Ήταν ένα υπέροχο βράδυ… ένα ξέφρενο γλέντι… θέλουμε πάλι!!!  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου