Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Ζαλίζομαι (μα τι πρωτότυπο)

Οι απόκριες μπήκανε κι εμείς μπήκαμε στο πνεύμα για τα καλά. Φορέσαμε τις στολές μας και πήγαμε στο FUZZ Σάββατο βράδυ για να απολαύσουμε τον Τόνυ κάτι που είναι και μεγάλη φίρμα (μόδα θα το έλεγα εγώ) και μια ουρά 100 και βάλε μέτρα μέσα στο κωλόκρυο. Μετά από μισή ώρα ένας τροφαντός πορτιέρης μας ανακοίνωσε ότι τα εισιτήρια τελείωσαν και έχουν μείνει κάτι λίγα μόνο για εξώστη. Εμείς! Εξώστη! Ποτέ!

Μπουκάραμε σε ένα ταξί και σε χρόνο μηδέν βρεθήκαμε στο Γκάζι. Πλερώ την είσοδο στο πολυαγαπημένο μας Fou και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Αυτό το στέκι μας αρέσει… μας πάει… πάει η πρώτη γύρα, πάει και η δεύτερη και στο καπάκι τα σφηνάκια. Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά τρία. Και καλά εγώ… είμαι βαρβάτο αγόρι και το σηκώνω το ποτό. Ο δόλιος ο Μιχάλης τι φταίει; Και η νύχτα τραβάει μια χαρά. Και ο dj σε μεγάλα κέφια. Όλη η δεκαετία του 80 πέρασε από τ’ αυτιά μας. Ζαλίζομαι… λέω στο Μιχάλη. 

Βγήκαμε από το μπαρ και μπήκαμε στο ταξί. Και η κυρία οδηγός ταξί πολύ περπατημένη μιλάμε. Νίκαια; Ναι, Νίκαια απαντάω… στη φτωχογειτονιά; Ακριβώς! Εντάξει η αλήθεια είναι πως η πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα ποτέ δεν έβγαλε πλουσιόπαιδα… δεν ντρέπομαι γι’ αυτό. Δεν ντρέπομαι για τίποτα. Στη Νίκαια γεννήθηκα, στη Νίκαια μεγάλωσα, στη Νίκαια είναι το πατρικό μου. Δεν θα μπω στη διαδικασία να θάψω ανθρώπους που με τα πρώτα χρήματα μετακόμισαν στα ΒΠ και μας το παίζουν ιστορία. Αυτοί δεν είναι original. Αυτούς τους έχω γραμμένους εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Είμαι στα καλύτερά μου. Είμαι ερωτευμένος. Αγαπάω δυνατά. Η ζωή είναι δική μου και την κάνω ότι θέλω. Και τα όνειρά μου δικά μου είναι και λογαριασμό δεν δίνω σε κανέναν. Κοιτάζω μπροστά, χαμογελάω στον ήλιο και λέω καλημέρα σε όποιον συναντώ και ας μη παίρνω απάντηση. Και όπως λέει και το διαφημιστικό στην τηλεόραση τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή δεν είναι πράγματα.

Σε φιλώ στη μούρη!!!    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...