Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Απόγευμα στο Μικρό Πολυτεχνείο


Η Κρυσταλία στο μέιλ της μου το είπε ξεκάθαρα:
Αν δεν έρθεις στο μάθημα θα σε σκοτώσω!
Κατέβηκα από το τρένο στο σταθμό του Θησείου με τον σάκο στη πλάτη και τον καφέ ανά χείρας. Άναψα τσιγάρο και περπάτησα καμιά δεκαριά μέτρα. Ο ήλιος ήθελε να κρυφτεί αλλά η χαρά δεν τον αφήνει. Ανέβηκα λίγα σκαλοπάτια και τότε είδα τη δασκάλα μου: Κρυσταλία Πατούλη. Ναι, φυσικά και την ξέρετε… εκείνη μου έφτιαξε το blog με τα μαγικά της χέρια. Δικό της  και το Ανώνυμοι Αφηγητές. Η αγωνία μου μεγάλη. Το τρακ επίσης. Με προλόγισε στα υπόλοιπα παιδιά της τάξης κι εγώ έγινα κόκκινος σαν τη φράουλα. Εντάξει, τη Νιδάλ τη ξέρω από τα μαθήματα το χειμώνα. Τους υπόλοιπους; Όμορφα κορίτσια, κατάλευκα χαμόγελα, ζεστή υποδοχή. Μίλησα λίγο για τη μονογαμική σχέση που έχω με το γράψιμο και για το πρώτο μου βιβλίο. Στη συνέχεια το μάθημα ξεκίνησε. Προσπαθούσα να συγκεντρωθώ αλλά η Άνοιξη είναι μεγάλη ξελογιάστρα. Η Αριάδνη γράφει στίχους και ποιήματα που ψάχνουν τη μουσική τους. Μας διάβασε ένα για παιδιά κάτι σαν νανούρισμα. Τη σκυτάλη πήρε ο αδερφός της Νιδάλ και το φινάλε φυσικά εγώ το μεγάλο ψώνιο. Πέρασα όμορφα…
Ψέματα. Πέρασα πάρα μα πάρα πολύ όμορφα.

Βρήκα και το soundtrack για το βιβλίο μου:

Με το I phone σκουλαρίκι
Και το βλέμμα μου θολό
Οδηγάω τη BMW με τόνα χέρι
Κι αν τα φρύδια μου απ’ το botox
Έχουν φτάσει στο Θεό
Η ψυχή μου που γυρνά κανείς δεν ξέρει.
Αριάδνη Λαδά
(γαμώ;)

2 σχόλια:

  1. ...είδαμε ένα ντροπαλό τυπάκι να κρυφοκοιτάζει από την πόρτα, την Κρυσταλία να τον τραβολογάει και εμείς οι ανεκδιήγητες να χειροκροτάμε και να φωνάζουμε "ελα μέσα, έλα μέσα"! όμορφος ο Κωσταντίνος και έξυπνος πολύ, το βλέμμα του σκανάρισε με μιάς όλες μας και έπειτα αφού σιγουρεύτηκε ότι τον αγαπήσαμε (ναι καλά ακούσατε μεμιάς το αγαπήσαμε αυτό το παιδί) ξανύχτηκε και άρχισε να μιλάει για τη δουλειά του...σταματημό δεν είχε, τέτοιος ενθουσιασμός! Έγινε μεμιάς ένας από εμας. Περάσαμε super Κωσταντίνε και περιμένουμε να καλοσωρίσουμε το πρώτο σου βιβλίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ, τι ψεύταρος! Σκοτώνω εγώ τέτοιο αστέρι; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή