Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Νύχτες στη Μύκονο με τη πανσέληνο μαζί


Το τραγούδι της Βίκυ Χαρίτου θυμήθηκα (δεν είναι δικό της… η Κωνσταντίνα το είπε πρώτη στον δίσκο της Στον επόμενο τόνο με άλλα λόγια το 1988) παραλίγο να πέσω απ’ το μπαλκόνι απ’ τη χαρά μου. Λίγο πριν το μεγάλο και επικίνδυνο άλμα συνειδητοποιώ ότι πάλι κάτι πάει στραβά (αυτά τα κάτι να μην υπήρχαν τι όμορφα που θα ήταν όλα). Η μη γα μη πανσέληνος είναι απόψε κι εγώ απ’ το πρωί είμαι παρα - κουνημένος. Το λεωφορείο ήρθε αμέσως, μια κοπέλα έβριζε και χτύπαγε τη μάνα της, πάντα υπάρχουν και χειρότερα, ήμουνα έξω από το ιατρείο μιάμιση ώρα πριν το ραντεβού μου, ήπια το φραπεδάκι, έκανα 5 τσιγάρα και στη συνέχεια το απόλυτο χάος: οκ, στην Ελλάδα ζούμε (έχω γίνει κουραστικός αλλά θα το λέω συνέχεια). Βάζω και τα κλάματα – που να κρυφτώ δεν ξέρω. Το ταξίδι στη Μύκονο είναι την άλλη εβδομάδα. Την άλλη εβδομάδα δεν έχει πανσέληνο… σήμερα είναι… πολλά νεύρα. Η μαλακία σε όλη την ιστορία είναι ότι ο καιρός θα είναι και γαμω μέχρι και τη Μεγάλη Τετάρτη. Μετά συννεφιές και βροχές και ότι να’ ναι δηλαδή. Παίρνω βαθιές ανάσες και προσπαθώ ο δόλιος να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων κι ότι δεν τρέχει μία και δεν βαριέσαι βρε αδερφέ… σιγά τ’ αυγά. Χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι που λέει κι η μανούλα μου (έχει χάσει πολλά κιλά, αγνώριστη). Δώσαμε το παρόν στο φεστιβάλ ταινιών στο Ινστιτούτο Θερβάντες και καμαρώσαμε τη νέα ταινία του πολυτάλαντου Μενέλα. Το παιδί το’ χει. Είναι πολύ έξυπνος, ξέρει τι θα πει κάμερα και τι θέλει να δει ο θεατής. Δεν κουραστήκαμε. Θέλαμε κι άλλο. Και το τραγούδι ωραίο αλλά δεν θυμάμαι το όνομα του καλλιτέχνη αν και μου το σύστησαν το παιδί πριν την έναρξη της προβολής. Η ταινία έχει τίτλο Post Orgasmic και δείχνει τι μπορεί να κάνει ένας νέος για να πείσει τον εαυτό του ότι δεν είναι μόνος στη ζωή. Δεν ήταν βαριά κι ασήκωτη αλλά δεν ήτανε και κωμωδία. Γουστάραμε πάντως, πολύ. Λίγο ακόμα να τον γλύψω και ίσως στο μέλλον μου κάνει πρόταση να του γράψω εγώ το σενάριο για την επόμενη ταινία. Στην παρέα μας λίγο αργότερα μπήκε και η θεά Αριάδνη. Ανηφορήσαμε τη Μητροπόλεως και κάτσαμε για ένα σουβλάκι με μπόλικη σάλτσα, εεε λάθος κουβέντα ήθελα να πω. Θα τελειώσω με τους Σκορπιούς που μας επηρεάζει αυτή η έκλειψη πολύ… πάρα μα πάρα πολύ. Στο ραδιόφωνο άκουσα καιρός για ξεκαθαρίσματα σε όλους τους τομείς. Μη κάνετε κανένα λάθος και πείτε στον/στην σύντροφό σας απόψε χωρίζουμε γιατί θα το μετανιώσετε πικρά και θα χτυπιέστε στα πατώματα και τι φταίνε οι από κάτω; Αυτό το υπογράφω. Υπομονή (ακόμα λίγη). 48 ώρες είναι θα περάσουν πού θα πάει…
Φιλούθκια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

5 τελευταίες παραστάσεις για το «Κουαρτέτο» του Χάινερ Μύλλερ, σε σκηνοθεσία Θανάση Σαράντου στο Από Μηχανής θέατρο

  5 τελευταίες παραστάσεις για το «Κουαρτέτο» του Χάινερ Μύλλερ, σε σκηνοθεσία Θανάση Σαράντου στο Από Μηχανής θέατρο Κουαρτέτο του Χάινερ Μ...