Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

O Νίκος Μακρόπουλος είναι λαϊκό είδωλο!

Έχει δικές του μεγάλες επιτυχίες και δεν ανήκει στη κατηγορία των σκυλάδων. Το μικρόφωνο δεν ήτανε πειραγμένο και η φωνή του δεν έβγαινε από τον βόθρο. Δεν φορούσε γυαλιστερό κοστούμι και δεν μάσαγε τσίχλα την ώρα που τραγουδούσε. Το πάρτι έλαβε χώρα σε μεγάλο club στον Πειραιά. Βράδυ Κυριακής και ο ένας ήτανε επάνω στον άλλον. Όλοι αυτοί δεν μπήκανε στο τσάμπα αλλά πληρώσανε για να ακούσουν τον καλλιτέχνη. Η αδερφή μου κόβει φλέβες και της είχα υποσχεθεί ότι θα πάμε μαζί. Δεν της πάω κόντρα γιατί φοβάμαι μη μου κόψει το χαρτζιλίκι. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα μπήκαμε και πιάσαμε ένα τραπεζάκι αλλά χωρίς σκαμπό. Η γκαρσόνα ήταν κουφή και μου έφερε άλλο ποτό από αυτό που ζήτησα. Για να μη την τρέχω ( φορούσε 12ποντο) το ήπια. Όταν ανέβηκε στη πίστα ο Μακρόπουλος έγινε χαλασμός κυρίου. Τα φλας και τα γαρύφαλλα πέφτανε βροχή. Ο κόσμος είχε όρεξη να διασκεδάσει και ο τραγουδιστής δεν άφησε κανέναν παραπονεμένο. Το πρόγραμμα κράτησε 2 ολόκληρες ώρες. Είχε γίνει μούσκεμα στον ιδρώτα αλλά συνέχιζε. Δεν έκανε αρπαχτή που λέμε. Όταν παρήγγειλα δεύτερο ποτό η γκαρσόνα έκανε πάλι λάθος αλλά αυτή τη φορά δεν της τη χάρισα. Την έστειλα πίσω για να μου φέρει αυτό που ήθελα(10 ευρώ). Αν δεν το σηκώνεις το ξενύχτι κουκλίτσα μου γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου;   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Η χίμαιρα του Σεμπαστιάνο Βασάλι | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 85 Τίτλος: Η χίμαιρα Συγγραφέας: Σεμπαστιάνο Βασάλι ISBN: 978-960-208-434-2 Σχήμα: 12 x 18 εκ. Σελ...