Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Βλέπω 2 περιστέρια να ερωτοτροπούν πάνω στα καλώδια της Δ.Ε.Η



Δεν βρέθηκε ένας χριστιανός να τους πει για την μαγνητική καταιγίδα που έρχεται σήμερα στη χώρα μας; Το ότι ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να γίνουν κάρβουνο; Αλήθεια, η Celine τι έχει να πει γι’ αυτό; Εγώ δεν σκέφτομαι εμένα, τα φυτά σκέφτομαι που μας κόστισαν παραπάνω από ότι υπολογίζαμε και τα έχουμε τοποθετήσει δεξιά κι αριστερά του πιάτου της δορυφορικής. Ποιος τα χέζει τα φυτά… πιστεύω ότι ένα μάτσο εξωγήινοι καταφθάνουν oσονούπω στην Ελλάδα και πρώτος στόχος είναι τα σπίτια που έχουν στο μπαλκόνι τους πιάτο καλωδιακής. Δεν μπορώ να ησυχάσω δευτερόλεπτο. Και είδα και ένα θεόκουλο όνειρο άσ’ τα να πάνε. Όχι δεν θα σου πω τι είδα γιατί θα με περάσεις  για τρελό. Τρελός είμαι αλλά αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο… τα περιστέρια ακόμα το κάνουν και πέρα βρέχει. Ευτυχώς που δεν έχω μαγείρεμα σήμερα. Φαντάζεσαι να έβαζα τσουκάλι και με το που έπιανα να ανοίξω το μάτι της κουζίνας να γινόμουν μπλέ μαρέ; Κάρβουνο θα με έβρισκαν μετά από μέρες και όλοι θα λέγανε ότι αυτοκτόνησα και ότι η κοινωνία γλύτωσε από ακόμα έναν τρελό. Αρχίζει να βρέχει… κι αυτός ο Αρναούτογλου τι ωραία που τον λέει τον καιρό… ο άνθρωπος το ζει και φαίνεται… νομίζω ότι από την τηλεόραση μόνο αυτόν αξίζει να παρακολουθείς. Να ξέρεις ρε πουλάκι μου αν θα βάλεις παντελόνι ή βερμούδα ή να κυκλοφορείς γυμνός (το τρίτο γάματο είμαστε πολύ πουριτανοί σαν λαός). Εδώ κλείνω τη λογοδιάρροια… πάω να κλειδώσω πόρτες και παράθυρα γιατί δεν έχω καμιά όρεξη από επισκέψεις και μάλιστα από άλλο πλανήτη.

Do it κι εσύ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...