Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Αγαπάω σαν παιδί… αγαπάω



Και όσοι εξυπνάκηδες – έμπειροι σχεσάκηδες υποστηρίζουν ότι ο έρωτας κρατάει μόνο έξι μήνες κάνουν μέγα λάθος. Καταρχάς όταν γνωρίζεις έναν άνθρωπο αν ταιριάζεις ή όχι φαίνεται από την πρώτη κιόλας μέρα. Όταν ερωτεύεσαι με την πρώτη ματιά αυτό κάτι σημαίνει. Το κάτι δεν μπορώ να στο πω εγώ. Κανείς δεν μπορεί το πει. Αυτοί που πιστεύουν στα ζώδια το έχουν χάσει το τρένο. Αυτοί που βαρέθηκαν να είναι μόνοι και με τη πρώτη τυχαία γνωριμία πέφτουν με τα μούτρα δεν έχουν καμία μα καμία ελπίδα. Εγώ όλη μου τη ζωή ήμουνα μόνος και νόμιζα ότι είμαι ευτυχισμένος επειδή είχα την ησυχία μου. Επειδή όμως η πολύ ησυχία βλάπτει σοβαρά την υγεία αποφάσισα να αλλάξω γραμμή. Αυτό δεν σημαίνει ότι άρχισα να ψάχνομαι δεξιά κι αριστερά. Όσες φορές πίεζα πράγματα και καταστάσεις το μόνο που κατάφερνα ήταν να δημιουργώ πανικό δηλαδή τίποτα. Ο έρωτας και στη συνέχεια ο έρωτας – καψούρα – αγάπη όλα αυτά anyway ήρθαν από μόνα τους. Και ήρθαν όταν δεν ψαχνόμουνα. Όταν ασχολιόμουν με άλλα πράγματα και είχα στο κλάσιμο τα γκομενικά. Πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος κι εκεί που πίστευα ότι το μπαλόνι θα αρχίσει σιγά σιγά να ξεφουσκώνει αυτό φούσκωνε όλο και πιο πολύ. Δεν πετάω στα σύννεφα, ούτε θέλω να δηλώσω κάτι. Ένα μεγάλο ευχαριστώ θέλω να πω στον άνθρωπο της ζωής μου που ότι λέει γίνεται πράξη, που δεν με δουλεύει ψιλό γαζί, που όταν κυκλοφορούμε έξω με κρατάει από το χέρι και δεν κοιτάζει δεξιά κι αριστερά. Ένα ευχαριστώ στον Θεό που υπάρχει και μας κοιτάζει από εκεί ψηλά και ξέρει ότι οι άνθρωποι δεν είναι καλό να ζούνε μόνοι και στέλνει τα δώρα του πάντα την πιο κατάλληλη στιγμή.

Έρωτά μου… σ’ ευχαριστώ. Αυτό μόνο. Σ’ ευχαριστώ.  

Υ.Γ Δεν υπάρχει τίποτα σαν την αγκαλιά σου
       Και με τα φιλιά σου κάνε με να τρελαθώ
       αφιερωμένο   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Η χίμαιρα του Σεμπαστιάνο Βασάλι | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 85 Τίτλος: Η χίμαιρα Συγγραφέας: Σεμπαστιάνο Βασάλι ISBN: 978-960-208-434-2 Σχήμα: 12 x 18 εκ. Σελ...