Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Γιορτάσαμε το πρώτο μου βιβλίο!!!



Και ήταν όλοι εκεί (έτσι δεν γράφουν όλα τα lifestyle περιοδικά;) στα όμορφα Σπιτάκια στο Γκάζι, Δεκελέων κ Ζαγρέως γωνία (ναι, σιγά που δεν τα ξέρεις…).
Δώσανε το παρών: η δασκάλα μου Μανίνα Ζουμπουλάκη, η φίλες μου Αριάδνη και Φιόρη, οι παιδικοί μου φίλοι Αντώνης και Σοφία, Δήμητρα μαζί με τον Γιάννη της, Σοφία και Νίκος και η μικρή Άννα. Ο Απόστολος με τον Αβραάμ, ο Κώστας με τον Πέτρο, ο Λευτέρης με τον Γιώργο, ο Κώστας, ο Μενέλας και ο Γιώργος, η Κική, οι κούκλες Δέσποινα και Μαίρη, ο Σάββας και η Ματίνα, ο κύριος Γιώργος με την σύζυγό του Όλγα και τους φίλους τους, η κυρία Έφη με τον κύριο Γιάννη, η θεία μου η Δήμητρα, ο κύριος Νίκος με την κυρία Ρούλα, το απόλυτο είδωλο Βασίλης, ο Βασιλάκης, η Ρία που ήρθε από τα Χανιά για το event, η Βούλα με τον Παναγιώτη, η Νανά, η Τίνα ,η αδερφή μου η Βάσω με τον Νίκο και κάτι φίλους τους, ο Γιώργος με τον Ιορδάνη, η μητέρα μου, ο Μιχάλης και πολλοί άλλοι…
Ο Γιώργος Πλέστης μας είχε στα πούπουλα… μεζέδες και παγωμένο κρασί…
είναι ευτυχία να γιορτάζεις με αυτούς που αγαπάς στο αγαπημένο σου στέκι…
Όσοι δεν ήρθανε απλά χάσανε!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου