Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Αύγουστοοοοος και στην καρδιά μου το θερμόμετρο να δείχνει – 2



Δεν τα έβαλα ξαφνικά με τη μπαλάντα της Άννας Βίσση. Είμαι ψυχασθενής, αλλά όχι και σε τέτοιο βαθμό… να θυμώνω με τραγούδια ή βιβλία ή χαρτιά τουαλέτας και να ζητάω και τα ρέστα. Ένα χιτάκι έψαχνα να βρω για επικεφαλίδα και νομίζω ότι στην περίπτωσή μου κολλάει γάντι. Το air condition δουλεύει στο φούλ κάθε βράδυ κι ας μένω προς τον Βορρά. Αυτό το μαλακισμένο όμως έχει πάθει τον ντουβρουτζά του κατακαλόκαιρο και το σπίτι ψυγείο. Και φοβάμαι να το πειράξω γιατί μπορεί να θυμώσει και να κάνει απεργία κι εμένα αυτό δεν με συμφέρει καθόλου. Έτσι αποφάσισα να σκεπάζομαι με σεντονάκι. Ποιο κουλό από αυτό δεν υπάρχει. Αρχές Αυγούστου και να θέλεις σεντονάκι. Σαν τα μωρά. Κι επειδή μεγάλωσα πρέπει κάτι να κάνω σαν μεγάλος. Για παράδειγμα να τηλεφωνήσω σε έναν τεχνικό για να μου φτιάξει το άμοιρο το air condition ή έστω να μου δείξει ποια είναι η κατάλληλη θερμοκρασία. Και πόσα θα μου ζητήσει; Και τι μέρος του λόγου είναι; Και αν κρατάει μαχαίρι; Και να βάλω τις φωνές ποιος θα με ακούσει; Η πολυκατοικία είναι άδεια. Όλοι λιάζουνε τα κορμιά τους στις παραλίες. Αυτό που θα κάνω κι εγώ δηλαδή σε λίγες μέρες. Οπότε ασ’ το όπως είναι και θα σκεπάζομαι με σεντονάκι. Προβλήματα που έχει ο κόσμος, ε;

Καλή Εβδομάδα  
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...