Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Ήταν μια υπέροχη βραδιά…



… η αλήθεια είναι ότι έκανε ζέστη. Αφόρητη ζέστη. Βέβαια αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο στο να μη με τιμήσουν με τη παρουσία τους οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι μου. Πολλοί δεν ήρθαν διότι έλειπαν στις διακοπές τους και καλά έκαναν. Αυτό εμένα προσωπικά δεν με χάλασε καθόλου. Είχα τόσο μεγάλη αγωνία και τόσο άγχος λες και μιλούσα πρώτη φορά σε κόσμο. Οπότε είπα στον εαυτό μου, όσο λιγότεροι τόσο το καλύτερο. Σταμάτησα να τρέμω όταν τελείωσε η παρουσίαση. Το τρακ για όσους δεν γνωρίζουν είναι ο πιο ύπουλος εχθρός. Anyway. Ήτανε η βραδιά μου. Μια χαρούμενη γιορτή που σηματοδοτούσε ένα νέο ξεκίνημα, ένα μεγάλο και μαγικό ταξίδι. Αυτό, του πρώτου μου βιβλίου, που αγκάλιασε ο κόσμος από τις πρώτες κιόλας μέρες κυκλοφορίας του. Είναι ευτυχία να βλέπεις τα όνειρά σου να πραγματοποιούνται με αργά και σταθερά βήματα. Το τελευταίο Botox και άλλες ιστορίες δόξα τω θεό έχει ακριβώς αυτό που είχαν και οι παραστάσεις μου. Ανταπόκριση από το κοινό και ανοδική πορεία. Να ευχαριστήσω από καρδιάς την εκδότρια και αρχισυντάκτριά μου της City Uncovered Μαριανέλλα Κλώκα που μίλησε με τα καλύτερα λόγια και τον φίλτατο και ταλαντούχο ηθοποιό Κώστα Ζέκο που με την υπέροχη φωνή του ζωντάνεψε τις ιστορίες μου. Τέλος να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εκείνους που με στηρίζουν και σε κάθε μου βήμα δείχνουν έμπρακτα την αγάπη τους.

Ο Θεός να τους έχει καλά!

Υ.Γ η Β’ έκδοση πλησιάζει…   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....