Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

ΣΚΗΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟ TO ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ BOTOX



ΑΝΤΩΝΗΣ:- Γιατί ήρθες; Η μουσική τι σου φταίει; Πάλι ΒΟΤΟΧ; ΜΕ ΓΕΙΑ!
ΕΛΕΝΗ:- Μη με φιλάς είναι φρέσκο! Αντώνη, Πρέπει να μιλήσουμε…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Τώρα;
ΕΛΕΝΗ:- Όχι, σε 12 μπλουζάκια! Τώρα βέβαια!
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Σοβαρά;
ΕΛΕΝΗ:- Σοβαρά!
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Σε ακούω, λέγε…
ΕΛΕΝΗ:- Έχεις κανένα παράπονο από τη μανούλα;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Εκτός από το ότι η μανούλα εμφανίζεται ξαφνικά εκεί που δεν τη περιμένω κανένα.
ΕΛΕΝΗ:- Μια ζωή οτιδήποτε σε απασχολούσε δεν το λύναμε μαζί;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Μαμά σε παρακαλώ άσε τους προλόγους! Δεν παίζουμε στο βέρα στο δεξί!
ΕΛΕΝΗ:- Νομίζω ότι κάτι μου κρύβεις…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Εγώ;
ΕΛΕΝΗ:- Όχι ο μπάρμπα-Γιάννης ο κανατάς, ναι εσύ!
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Σαν τι να σου κρύβω δηλαδή;
ΕΛΕΝΗ:- Δεν ξέρω, εσύ θα μου πεις…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Τι να σου κρύβω καλέ μαμά, είναι δυνατόν; όλα τα ξέρεις, που πάω ξέρεις, με ποιους πάω κι αυτό το ξέρεις, τι ώρα φεύγω, τι ώρα γυρίζω, τι άλλο θες να μάθεις;
ΕΛΕΝΗ:- Τι τρέχει με τον Βαγγέλη…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Ποιόν Βαγγέλη;
ΕΛΕΝΗ:- Τον γυμναστή, μη μου κάνεις τον Κινέζο εμένα…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Έχουμε κινέζο γυμναστή εμείς;
ΕΛΕΝΗ:- Ναι, Τον Βαγγέ – ΛΙ! Λέγε!
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Ααααααααα τον Βαγγέληηηηηηηη
ΕΛΕΝΗ:- Για λέγε.
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Τον γουστάρεις;
ΕΛΕΝΗ:- Παιδί μου τι λες; Είσαι με τα καλά σου;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Άμα τον γουστάρεις να σας κάνω εγώ κατάσταση!
ΕΛΕΝΗ:- Αντώνη σοβαρέψου σε παρακαλώ και πες μου τι συμβαίνει με το Βαγγέλη…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Λοιπόν,  για να είμαστε απολύτως σίγουροι ότι μιλάμε για το ίδιο ακριβώς πράγμα. Με ρωτάς τι συμβαίνει με τον Βαγγέλη τον προσωπικό μας γυμναστή; Γυμνάζομαι!
ΕΛΕΝΗ:- Αντώνη, μην παίζεις με την υπομονή μου γιατί με έχει φτιάξει ήδη ο μπούλης…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Καλά, αλλά μετά μην πεις ότι δεν σε προειδοποίησα… κάτσε!
Τον Βαγγέλη… τον αγαπώ! (η Ελένη λιποθυμάει) Μαμά! Μαμά! Θα στραβώσει το botox! ( προσπαθεί να τη συνεφέρει, της δίνει νερό) Καλύτερα;
ΕΛΕΝΗ:- Που βρίσκομαι;;;;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Εκάλη, Ανθέων 5
ΕΛΕΝΗ:- Ποια είμαι;;;;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Ελένη – Πάτρα Παλαιολόγου
ΕΛΕΝΗ:- Εσύ, ποιος είσαι;;;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Με λένε Αντώνη και είμαι καλά!
ΕΛΕΝΗ:- Κάτι μου είπες αλλά δεν το θυμάμαι, για ξαναπέστο…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Μητέρα, θα στραβώσει το botox.
ΕΛΕΝΗ:- Όχι αυτό, ακριβώς πριν
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Τον Βαγγέλη τον αγαπώ!
ΕΛΕΝΗ:- Και η Λία που βγαίνατε;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Βαγγέλης- Βαγγελία- Λία! Μπήκες;
ΕΛΕΝΗ:-Που Θεέ μου να κρυφτώ;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Όπου θέλεις… στο υπόγειο, στη ταράτσα, στου κηπουρού τόσα δωμάτια έχουμε.
ΕΛΕΝΗ:- Αντώνη θα φαρμακωθώ!
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Μαμά, σταμάτα να παίζεις τη Χέλμη, μας βλέπουν ξένοι άνθρωποι…
ΕΛΕΝΗ:- Καλά, και από πότε συμβαίνει αυτό;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Ουουουουου… από τότε που ξεκινήσαμε μαθήματα τένις, γιατί κατάλαβε κανένας τίποτα;
ΕΛΕΝΗ:-Όλοι κατάλαβαν εκτός από μένα (μουντζώνεται) ΝΑ! που θέλω να γίνω και συγγραφέας η ηλίθια…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Δηλαδή;
ΕΛΕΝΗ: - Τότε που προσπαθούσα να εκδώσω την αυτοβιογραφία μου το ξέχασες;
ΑΝΤΩΝΗΣ: - Έγραψες εσύ βιβλίο; Πότε;
ΕΛΕΝΗ: - Αντώνη, με δουλεύεις;
ΑΝΤΩΝΗΣ: - Στο θέμα μας μαμά! Ποιος κατάλαβε, τι;
ΕΛΕΝΗ:- Ακόμα κι ο Λευτέρης ο πλαστικός μου στο Κολωνάκι…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Τι; Πώς;
ΕΛΕΝΗ:- Σας είδε το προηγούμενο Σάββατο να πίνετε μαργαρίτες στο Χίλτον…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Τι μικρός που είναι ο κόσμος καλέ μαμά, ε;
ΕΛΕΝΗ:- Και να ‘ταν μόνο αυτός;
ΑΝΤΩΝΗΣ:-Τι υπάρχει κι άλλος;
ΕΛΕΝΗ:- Ο πατέρας σου!
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Μας είδε στο Χίλτον ο χοντρός;
ΕΛΕΝΗ:- Όχι αλλά δεν μασάει και κουτόχορτο ο Παλαιολόγος, ολόκληρη νομική τελείωσε…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Ε, και τι να κάνω, νέο παιδί είμαι.
ΕΛΕΝΗ:- Να σταματήσεις να βλέπεις το Βαγγέλη.
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Αυτό αποκλείεται!
ΕΛΕΝΗ:- Θα τον απολύσω!
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Τι είπες τώρα; Ο Βαγγέλης είναι το πρόβλημα;;; τόσα εκατομμύρια έχουμε!!!
ΕΛΕΝΗ:- Enough Αντουάν… δεν μπορώ τις υστερίες θα πάμε στον καλύτερο γιατρό… 
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Πες μου ότι μου κάνεις πλάκα
ΕΛΕΝΗ:- Καμία πλάκα, το εννοώ
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Τότε εγώ θα φαρμακωθώ, το εννοώ
ΕΛΕΝΗ:- Αντώνη με απειλείς;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Απλά σε προειδοποιώ όπως το υπουργείο υγείας
ΕΛΕΝΗ:- Άκουσε προσεκτικά αυτό που θα σου πω. Αύριο φεύγω με τον πατέρα σου ταξίδι
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Αλήθεια; Που με το καλό;
ΕΛΕΝΗ:- Επιμένει να με πάει στο Παρίσι και δεν θέλω καθόλου…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Γιατί μαμά, τι έχει το Παρίσι; Μια χαρά πρωτεύουσα είναι…
ΕΛΕΝΗ:- Αντώνη!!! Είπα! Αύριο φεύγω με τον πατέρα σου ταξίδι στο Παρίσι. Φρόντισε όταν θα επιστρέψω ο Βαγγέλης να έχει εξαφανιστεί από προσώπου γης πριν πάρει το θέμα σοβαρές διαστάσεις…
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Μάλιστα…
ΕΛΕΝΗ:- Έγινα κατανοητή;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Μάλιστα…
ΕΛΕΝΗ:- Να το ξαναπώ, ή το χεις;;;
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Το’ χω…
ΕΛΕΝΗ:- Και σταμάτα να ειρωνεύεσαι..(φεύγει. Ο Αντώνης πηδάει απ’ τη χαρά του που θα μείνει μόνος στο σπίτι. Ψάχνει το κινητό του, σχηματίζει αριθμό)
ΑΝΤΩΝΗΣ:- Έλα Βαγγέλη! Δεν θα το πιστέψεις! Από αύριο το σπίτι είναι όλο δικό μας!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Η χίμαιρα του Σεμπαστιάνο Βασάλι | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 85 Τίτλος: Η χίμαιρα Συγγραφέας: Σεμπαστιάνο Βασάλι ISBN: 978-960-208-434-2 Σχήμα: 12 x 18 εκ. Σελ...