Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΜΙΣΟ



Κάθε άνθρωπος… ή καλύτερα:

Εννιά στους δέκα ανθρώπους πάνω σ’ αυτόν το πλανήτη ζούνε με το άλλο τους μισό. Δεν είναι μόνοι γιατί ο άνθρωπος δεν φτιάχτηκε για να είναι μόνος.

Το άλλο μου μισό με έχει μάθει πολλά και χρήσιμα πράγματα που με κάνανε πολύ καλύτερο: να μη ζηλεύω, να μη ζητώ τα πάντα σαν μωρό παιδί, να μη κοιτάζω μόνο τον εαυτούλη μου.

Το άλλο μου μισό κάθε πρωί μου σκάει ένα δυνατό φιλί και μου ψιθυρίζει «σ’ αγαπώ». Μετά φεύγει για τη δουλειά. Όταν είμαι κουρασμένος ή στεναχωρημένος ή μπερδεμένος, με παίρνει μια ζεστή αγκαλιά ή βγαίνουμε βόλτα. Πάντως συζητάμε τα πάντα κι έτσι κρατάμε τη σχέση μας σε ισορροπία…

Ποτέ δεν φανταζόμουν τον εαυτό μου να πρωταγωνιστεί στην ζωή ενός άλλου ανθρώπου.

Τέλος τα λόγια…

Του εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα και να είναι σίγουρος πως πάντα θα είμαι «εκεί» ακόμα και τις μέρες που βρέχει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...