Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Άγιε (μου) Βασίλη:



Βάζω το μου σε παρένθεση γιατί ξέρεις ότι σε αγαπάνε οι άλλοι πολύ περισσότερο απ’ ότι εγώ. Άρχισα να μη πιστεύω στην ύπαρξή σου γιατί το περσινό γράμμα που σου έστειλα πήγε κατευθείαν στον κάδο των αχρήστων. Πέντε πράγματα σου ζήτησα να κάνεις και δεν έκανες τίποτα. Σκέφτηκα να σου δώσω μια δεύτερη ευκαιρία (είδες τι καλός που είμαι;). Τις γιορτές δεν θα είμαι στην Ελλάδα αλλά ρουφιάνοι και καλοθελητές παντού υπάρχουν οπότε θα μάθω τα πάντα με το πάτημα ενός κουμπιού. Δεν θα έρθω στο χωριό σου φυσικά γιατί είναι απλησίαστο (μεγάλη ιδέα έχετε εσείς εκεί επάνω). Άλλωστε θα λείπεις και δεν θα καταφέρω να στα χώσω αυτοπροσώπως. Στη Νορβηγία θα βρίσκομαι στο χιονισμένο Όσλο (για να σου φύγει η απορία). Έχω μάθει ότι είναι πανέμορφο. Είδα φωτογραφίες στο google και έμεινα με το σαγόνι κάτω. Εκεί ζούνε ευτυχισμένοι ο Μίμης με την Κατερίνα και τα δυο τους παιδιά.  Στην Ελλάδα η λέξη «ευτυχία» ξεθώριασε εδώ και καιρό. Περνάω στο κυρίως θέμα: 1. Στείλε τρόφιμα, πολλά τρόφιμα, σε όλες τις οικογένειες που τα έχουνε ανάγκη. Δυστυχώς είναι πάρα πολλές. 2. Βάλε, ξέρεις εσύ, στη ΔΕΗ που έχει αφήσει αμέτρητα σπίτια χωρίς ρεύμα. 3. Δώσε υγεία σε όλους μηδενός εξαιρουμένου, χωρίς αυτήν δεν γίνεται τίποτα. 4. Στείλε όλους τους Πολιτικούς της χώρας από εκεί που ήρθανε. 5. Σε κάθε σπίτι που θα μπαίνεις να κάνεις κομμάτια κι από μία τηλεόραση. Η μανιοκατάθλιψη αρχίζει από εκεί. 

Απλά πραγματάκια, ναι;


Μαίρη Κρίστμας εντ ε Χάπι Νιου Γίαρ!!!        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου