Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΥΚΛΟΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ…



Ακούω Celine Dion δυνατά. Πίνω Jonnie Walker red label το αγαπημένο μου. Καπνίζω Davidoff classic αιώνες τώρα. Ο Ερμής κοιμάται τον ύπνο του δικαίου, το χρυσό μου. Τέλος προλόγου, μπαίνω στο κυρίως. Αισθάνομαι χαρούμενος. Ψέματα. Αισθάνομαι ευτυχισμένος και ότι το σύμπαν μου ανήκει. Τα κατάφερα. Όχι μόνος μου. Ποτέ μόνος μου. Πάντα με ανθρώπους που με αγαπούν και είναι πάντα δίπλα μου και το δείχνουν με πράξεις και όχι με λόγια. Μάγκες. Μπράβο τους. Τους βγάζω το καπέλο και τους ευχαριστώ. Η σκέψη ήταν σκέτη τρέλα. Κανένας Έλληνας συγγραφέας δεν το έχει κάνει μέχρι σήμερα. Ποτέ. Πρώτος εγώ. Τα κατάφερα (αυτό το είπα). Τρείς απανωτές παρουσιάσεις του πρώτου μου βιβλίου. Της πρώτης μου αγάπης και παντοτινής που λέει και η διαφήμιση. Το ταξίδι ξεκίνησε το Σάββατο 30 Νοεμβρίου στη Νίκαια. Στη πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Η καλή νεράιδα του παραμυθιού Δέσποινα Σωτηροπούλου φρόντισε για όλα. Αφίσες, προσκλήσεις, πιάνο, οτιδήποτε χρειαζόμουν για να γίνει μια όμορφη παρουσίαση. Έγινε και ήταν πραγματικά πολύ όμορφη. Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Νικαίας – Αγ. Ι. Ρέντη κ. Γιώργο Ιωακειμίδη για την τιμή που μου έκανε. Ήρθε πολύς κόσμος. Η Δέσποινα Σωτηροπούλου έκανε μια υπέροχη εισαγωγή, η Μανίνα Ζουμπουλάκη (δασκάλα μου) συνέχισε με τα καλύτερα λόγια, ο Κώστας Ζέκος έδωσε τον καλύτερό του εαυτό διαβάζοντας και δίνοντας ζωή στις ιστορίες μου. Μεγάλο ταλέντο, τον εκτιμώ βαθύτατα. Η Φιόρη Αναστασία Μεταλληνού μας ταξίδεψε μαγικά τραγουδώντας Μάνο Χατζιδάκι. Στο πιάνο η Λίλυ Σαμιωτάκη. Ήρθε πολύς κόσμος κι εγώ ήμουν πολύ συγκινημένος (αλήθεια). Το επόμενο Σάββατο 7 Δεκεμβρίου ο Πρόεδρος της Unesco κ. Ιωάννης Μαρωνίτης μου έκανε την τιμή να παρουσιάσει ο ίδιος το βιβλίο μου στον Κεραμικό. Εκεί ήταν μια ωραία ατμόσφαιρα. Η Δέσποινα Σωτηροπούλου πάλι κοντά μου και η Μανίνα Ζουμπουλάκη στο πλευρό μου. Πόσα ευχαριστώ τους χρωστώ; Ο κόσμος συμμετείχε, διάβαζε ιστορίες, περάσαμε πολύ ωραία. Η τελευταία παρουσίαση έλαβε χώρα στο αγαπημένο CAMP! Στη πλατεία Κοτζιά το πρωί της 14ης Δεκεμβρίου. Ο εκδότης Διονύσης Βίτσος με παρουσίασε στους παρευρισκόμενους με έναν μοναδικό τρόπο και τον ευχαριστώ. Δεν είναι ο εκδότης μου αλλά γνωριζόμαστε χρόνια. Στο μέλλον θα γίνει. Ο Κώστας Ζέκος για ακόμη μια φορά έδωσε ρεσιτάλ ερμηνείας. Η μαμά πάντα εκεί να καμαρώνει. Και ο φύλακας άγγελός μου: άγρυπνος φρουρός. 

Σας ευχαριστώ όλους για ακόμη μια φορά…

Όσοι δεν ήρθατε… Ας  προσέχατε!!!        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...