Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Τη νέα χρονιά… θα, θα, θα…



Θα προσπαθήσω να κοιμάμαι λιγότερο.

Ναι, ο ύπνος κάνει καλό στην επιδερμίδα αλλά ο χρόνος περνάει, η μέρα μου έχει λιγότερες ώρες, δεν προλαβαίνω με τίποτα να κάνω τα μισά από αυτά που θέλω, οπότε ήρθε ο καιρός να κάνω δώρο στον εαυτό μου ένα ξυπνητήρι (εύχομαι μόνο να το ακούω όταν χτυπάει).

Θα κόψω τελείως το ποτό γιατί με χαλάει.

Η μόνη του χρησιμότητα είναι ότι όταν γράφω και πίνω ταυτόχρονα οι λέξεις τρέχουν, δεν ζορίζομαι, η έμπνευση κυριαρχεί και η δημιουργία φουντώνει. Επίσης, την επόμενη μέρα, την ώρα που διαβάζω όλα όσα έγραψα γελάω, πολύ.

Θα είμαι λιγότερο σπάταλος.  

Έχω ένα έμφυτο ταλέντο. Δεν κρατάω λεφτά στα χέρια μου με τίποτα. Κάνε το απλό τεστ. Δώσε μου 1.000 ευρώ και θα δεις σε πόσο χρόνο θα τα ξοδέψω. Μισή ωρίτσα είναι αρκετή για να κάνουν φτερά. Αυτό το κακό ελάττωμα πρέπει με κάποιο τρόπο να σταματήσει. Θα με βοηθήσει κανείς;

Θα κάνω περισσότερες καλές πράξεις. 
   
Όχι ότι μέχρι σήμερα δεν έκανα, απλά πρέπει να εξασφαλίσω το διαβατήριο μου για τον παράδεισο. Φοβάμαι πως όταν έρθει εκείνη η ώρα (ελπίζω μετά από πάρα πολλά χρόνια) αντί να δω κατάμουτρα τον Άγιο Πέτρο, συναντήσω κανέναν κοκκινομούρη με κέρατα. Α πα πα πα. Φρίκη!

Θα αρχίσω πάλι το ποδήλατο. 

Έχασα καμιά δεκαριά κιλά με πολύ κόπο και ιδρώτα αλλά τώρα τις γιορτές κάποια από αυτά τα ξαναπήρα. Οπότε: στοπ στα μέσα μαζικής μεταφοράς αρχή στο ποδήλατο. Μου κόστισε και μια περιουσία. Είναι άδικο να σκουριάζει παρατημένο. Μόνο κι έρημο. Σαν καλαμιά στον κάμπο.

Αρκετά με τα δικά μου ΘΑ.

Τα δικά σου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...