Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ!!!



Σε μια σπάνια, για τα ποδοσφαιρικά τουλάχιστον δεδομένα, παραδοχή των σεξουαλικών του προτιμήσεων προχώρησε ο άλλοτε διεθνής με την Εθνική Γερμανίας Τόμας Χιτσλσπέργκερ λίγους μήνες αφότου κρέμασε τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια σε ηλικία 31 ετών λόγω τραυματισμών: «Είμαι ομοφυλόφιλος», δήλωσε χωρίς περιστροφές σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα της πατρίδας του «Diet Zeit», και συνέχισε: «Αποφάσισα να μιλήσω επειδή πιστεύω πως έφτασε η στιγμή να κάνω ένα βήμα μπροστά σχετικά με αυτό το θέμα, την ομοφυλοφιλία στον επαγγελματικό αθλητισμό». Ο 31χρονος δήλωσε ότι δεν γνωρίζει άλλους Γερμανούς αθλητές που να είναι ομοφυλόφιλοι και πρόσθεσε στο πλαίσιο της άκρως αποκαλυπτικής του συνέντευξης: «Δεν ντράπηκα ποτέ για αυτό που είμαι, όμως στο ποδόσφαιρο δεν είναι πάντα εύκολα να αντιμετωπίζεις αυτό το ζήτημα. Έπαιξα σε Γερμανία, Αγγλία και Ιταλία. Η ομοφυλοφιλία δεν θεωρείται πρόβλημα, όμως στον επαγγελματικό αθλητισμό υπάρχουν κάποια στερεότυπα».



……………………………………………………...

Με λένε Κωνσταντίνο και είμαι 32 χρονών. Ζω με τον σύντροφό μου στην Αθήνα. Εύχομαι μια μέρα να παντρευτούμε. Στην Ελλάδα και όχι στο εξωτερικό. Η οικογένειά μου γνωρίζει τη σεξουαλική μου ταυτότητα και με αγαπάει όπως είμαι. Είμαι ευτυχισμένος γιατί έχω ίσα δικαιώματα με όλους εσάς αλλά κυρίως επειδή δεν έπαιξα ποτέ «κρυφτό», ούτε «κρυβόμουν» πίσω από το δάκτυλό μου…


Εσύ; Πότε θα βγεις από την ντουλάπα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου