Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Η Γλωσσοκοπάνα!



Η εβδομάδα που πέρασε είχε λίγο απ’ όλα! Σαν μερίδα κεμπάπ που την απολαμβάνεις χωρίς ενοχές. Γύρισα για πάντα στους δικούς μου ευτυχισμένος, είδα θέατρο (Πρόβα νυφικού στο Ρεξ και Τη ζωή της κυρίας Έλεν με την κυρία Ελένη Ζιώγα στο Επί Κολωνώ), διασκέδασα με τη ψυχή μου μέχρι το πρωί (το party animal επανακυκλοφόρησε), είδα τη ταινία Saving Mr. Banks με τη μοναδική Emma Thompson και τον αγαπημένο μου Tom Hanks (παραλίγο να δακρύσω) και έβαλα μπροστά και το καινούργιο μου βιβλίο. Πολύ σύντομα θα το έχετε στα χεράκια σας. 
      Αυτή η εβδομάδα ξεκίνησε τέλεια! (από εδώ και πέρα τα πάντα θα είναι τέλεια!!!) Με έναν ολόχρυσο ήλιο, μπόλικη θετική ενέργεια και καινούργιες επαγγελματικές προτάσεις στο κινητό μου. Τι άλλο να θέλω; Πήρα το φραπόγαλα ανά χείρας και περίμενα στη στάση σαν καλό παιδί και με ένα χαμόγελο μέχρι τ’ αυτιά. Έφτασα στο Αττικό, είδα το γιατρό μου, ξαναπήρα το λεωφορείο. Στα μισά της διαδρομής τη βλέπω. Εκείνη τη μέγαιρα. Μιλάει πολύ. Μιλάει πάρα πολύ. Μιλάει πιο πολύ κι από εμένα!!! Είναι δυνατόν;
        Πρόλαβα και γύρισα τη πλάτη τάχα μου ότι δεν την είδα. Για κακή μου τύχη με είχε δει εκείνη. Φτού! Με θράσος με σκουντάει η μάγισσα στον ώμο και γυρνάω να τη δω - και καλά από ευγένεια - και πριν προλάβω να ανοίξω το στόμα μου Ω! Δυστυχία μου μεγάλη!!! Και πριν προλάβω λέω ξεκινάει να μιλάει εκείνη. Περί ανέμων και υδάτων, εν συνεχεία αρτσι μπουτσι και λουλας και στο φινάλε την πιάνει μια λογοδιάρροια χωρίς να πάρει ανάσα. Εγώ κουνούσα το κεφάλι. Μπροστά για κατάφαση, πίσω για άρνηση. Αν έκανα το λάθος να μιλήσω θα με πέταγε από το παράθυρο το μόνο σίγουρο.
         Τα πάντα μου είπε: που μένει, με ποιους μένει, πότε χώρισε, με ποιόν χώρισε, γιατί χώρισε, ποιά δίαιτα κάνει, τι περιλαμβάνει η δίαιτα, πόσα κιλά έχασε, πόσα πρέπει να χάσει ακόμα, τι ζώδιο είναι, ποιόν ωροσκόπο έχει, τι λένε οι πλανήτες για εκείνη. Μόνο τι μάρκα ταμπόν βάζει δεν μου είπε! Το αίμα μου είχε ανέβει στο κεφάλι. Λίγο πριν λιποθυμήσω καταμεσής του λεωφορείου, κάνει τη μαγική κίνηση και πατάει το κουδούνι. Ευτυχώς δεν κατεβήκαμε στην ίδια στάση. Τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν και χειρότερα. Ευτυχώς που υπάρχει Θεός, είπα.- 
      
Υ.Γ1 Ωραίος άντρας ο Άλκης Κούρκουλος! Πολύ ωραίος!!!

Υ.Γ2 Μοναδική η ερμηνεία της κυρίας Ελένης Ζιώγα. Για λίγες ακόμα παραστάσεις… Προλάβετε! Θέατρο Επί Κολωνώ. 

Υ.Γ3 Το μυστικό της Κοντέσσας Βαλέραινας με τον αγαπημένο μου φίλο Κώστα Ζέκο στο θέατρο Eliart (Κωνσταντινουπόλεως 127) έχει το πρόγραμμα γι’ απόψε…

Υ.Γ 4 Αντίο Μάρτη! Στο καλό και να μας γράφεις!

Υ.Γ 5 Μύρισε Καλοκαίρι….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....