Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Λίγο πριν μείνω από μπαταρία…



Όχι εγώ, το αγαπημένο μου λαπιτόπι. Το οποίο δεν ξεκουράζεται. Ποτέ. Το οποίο λαπιτόπι αν είχε στόμα θα μου μιλούσε θυμωμένο ίσως και να με έβριζε. Ξέρει όμως ότι του έχω αδυναμία. 

Λίγο πριν δεν υπάρχει. Από εδώ και πέρα υπάρχει. Πάντα στη γραμμή εκκίνησης. Πάντα οπλισμένος με θετική ενέργεια και αισιοδοξία. Τα πάντα κυλάνε ρολόι και θα κυλάνε ο κόσμος να χαλάσει γιατί είμαι πιο ευδιάθετος και πιο δυνατός από ποτέ. 

Κατέβασα λίγο την ταχύτητα γιατί το Καλοκαίρι δεν έχει έρθει ακόμα και γιατί είμαι νέος (ακόμα) και έχω πολλά, πολλά, πολλά πράγματα να κάνω. Για την ώρα ετοιμάζω το καινούργιο μου βιβλίο το οποίο γράφτηκε για να διαβαστεί και να αγαπηθεί όσο αγαπήθηκε και το πρώτο. Έυχομαι κι ακόμα παραπάνω...

Γιατί το τέλος του κόσμου δεν έφτασε, ούτε πρόκειται να έρθει. Στις προφητείες δεν πίστεψα ποτέ. Γιατί πατώ στα πόδια μου χωρίς βοήθεια αλλά και αν χρειαστώ υπάρχουν αληθινοί άνθρωποι με αληθινά αισθήματα που θα μου τη δώσουν απλόχερα. 

Υπάρχει θεός και προσεύχομαι και ένας φύλακας άγγελος που είναι συνέχεια δίπλα μου. Τον ευχαριστώ βαθύτατα. Πιο πολύ ευχαριστώ εσάς, τους πρωταγωνιστές της ζωής μου, που την κάνετε τόσο όμορφη και τόσο Παραμυθένια.



Να είστε πάντα καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...