Κυριακή 11 Μαΐου 2014

ΈΝΑ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ…



Μαζευτήκαμε φίλοι και γνωστοί (και άγνωστοι) για να γιορτάσουμε την επίσημη κυκλοφορία του πρώτου βιβλίου του ταλαντούχου πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα Ατρέα Λιμβρού. Ο μικρός και ταυτόχρονα μέγας συγγραφέας γεννήθηκε στην όμορφη Έδεσα το 1990. Ναι, και τότε γεννιόντουσαν παιδιά…

Διαβάζει από παιδί. Διαβάζει πολύ και γράφει. Γράφει με έναν μοναδικό και ιδιαίτερο τρόπο. Τι γράφει; Ιστορίες επιστημονικής φαντασίας και τρόμου. Ιστορίες τις οποίες όταν διάβαζα μου κοβόταν η ανάσα και η τρίχα σηκωνόταν κάγκελο! 

Έπρεπε να παρουσιάσω εγώ αυτό το βιβλίο. Και εμένα με βοήθησαν στην αρχή κάποιοι άνθρωποι. Μου δώσανε απλόχερα τα φώτα τους και μου άνοιξαν το δρόμο. Και εγώ με τη σειρά μου πρέπει να βοηθάω νέους συγγραφείς. Νέα παιδιά γεμάτα όνειρα και ελπίδες.

Το Έναστρον στη Σόλωνος ήτανε γεμάτο. Ο Ατρέας Λιμβρός ενθουσιασμένος! Δίπλα του η Ελευθερία κι εγώ. Δώσαμε και οι τρείς τον καλύτερό μας εαυτό…

Και μετά τα αυτόγραφα…




Το βιβλίο του Ατρέα Λιμβρού με τίτλο: Εν αρχή ην ο Λοιγός κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Όστρια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....