Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

«Εγώ, γιατρέ μου...»



η θεατρική ομάδα
«εν εξάλλω»
παρουσιάζει
σε σκηνοθεσία
Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου
το έργο
«Εγώ, γιατρέ μου...»
της
Νατάσσας Αναγνώστου
στο θέατρο
«Διάχρονο» της Μαίρης Βιδάλη
Πυθέου 52, Ν.Κόσμος, (τηλ. κρατήσεων 6947841808)
κάθε Τρίτη, Τετάρτη & Πέμπτη στις 9.00΄μμ
από 13 Μαΐου  έως 5 Ιουνίου





--------------------------------------------------------
παίζουν
Νατάσσα Αναγνώστου
Μαρία Βασιλοπούλου
Ορέστης Ζακυνθινός
Μαρία Κολοβού
Μάγδα Κατσιπάνου
Βέρα Μακρομαρίδου
-----------------------------------------------------------------

«Εγώ, γιατρέ μου...»
'' ...Είναι θέμα γνώσης... Των ορίων σου, των επιθυμιών σου,  των αναγκών σου, του ίδιου σου του εαυτού. Ένα μόνο πράγμα χωρίζει αυτούς που την αναζητούν από αυτούς που δεν το κάνουν. Η επιλογή. ''
Μια γιατρός, πέντε ασθενείς. Μία ιστορία.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
 «Εγώ, γιατρέ μου...»
σκηνοθεσία – σκηνικά – κοστούμια – φωτισμοί : Κωνσταντίνος  Κωνσταντόπουλος
βοηθός σκηνοθέτηήχος – φως : Έλενα Γιαννακάκη
επιμέλεια παράστασης - τεχνική υποστήριξη – video : Δημήτρης Δουζίνας
φωτογραφίες : Κλεοπάτρα Σάρλη 
-------------------------------------------
 «Εγώ, γιατρέ μου...»
στο θέατρο «Διάχρονο» της Μαίρης Βιδάλη (Πυθέου 52, Ν.Κόσμος)
(τηλ. κρατήσεων 6947841808)
κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη στις 9:00΄μμ
από 13 Μαΐου  έως 5 Ιουνίου 
με προαιρετική συνεισφορά
διάρκεια: 130΄ λεπτά  - διάλειμμα: 10¨λεπτά   
παραγωγή
ομάδα
 «εν εξάλλω»



VIDEO


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....