Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

ΒουΠου...



Χάλασε κι ο αναπτήρας… είχα πάει σε ένα πάρτι χθες… άνθρωποι δεύτεροι μαζεμένοι… εγώ γεννήθηκα πρώτη…  αρώματα φθηνά που μύριζαν ξινισμένο γιαούρτι… μου ερχόταν να ξεράσω όλο το χαβιάρι… δυο με πλησίασαν… Channel τους πετάω πριν προλάβουν να μιλήσουν… με κοίταζαν λες και είμαι ούφο… τώρα που είπα ούφο πρέπει να αγοράσω ένα… να πάω στην Αφροδίτη και να τη ρωτήσω πως κρατάει την ομορφιά της τόσα χρόνια… να αγοράσω όλα της τα μυστικά… είμαι γριά… μια μεγάλη γριά και μέσα μου και έξω… για να ξαναγίνω νέα θα αγοράσω το χρόνο… κάπου έχω γραμμένο το κινητό του… πόσα εκατομμύρια θέλει… πέντε; δέκα; θα του τα δώσω αρκεί να γίνω πάλι δεκαοχτώ χρονών… να ονειρευτώ… πάλι… κάτι απλό… να ζήσω… μόνο αυτό… μόνο αυτό να ευχηθώ και τίποτα άλλο… να ζήσω!
                                        
                                       




  ΒουΠου... coming soon

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου