Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Και ακόμα πιο ψηλά…



Η διάθεσή μας, οι θερμοκρασίες μας, η αισιοδοξία μας, οι θετικές μας σκέψεις, όλα ψηλά. Τόσο ψηλά που αγγίζουν ουρανό. Φλερτάρουν με τα σύννεφα και δεν καταλαβαίνουν Χριστό. Όχι, δεν άρχισα τα ναρκωτικά. Είμαι αντίθετος με αυτά. Πάντα ήμουν. Δεν τα έκανα όταν ήμουν παιδί, τώρα στα γεράματα θα τα κάνω; Και συνεχίζω. Όλα λοιπόν πάνε πολύ καλά. Δεν ανησυχώ για τα όνειρα που βλέπω τις νύχτες. Ανησυχώ για αυτά που ονειρεύομαι κάθε μέρα, όπου κι αν βρίσκομαι, σε όποιο σημείο στέκομαι. Το μυαλό μου ταξιδεύει. Η ψυχή μου ταξιδεύει κι αυτή. Σε άλλους τόπους, σε άλλους πλανήτες. Μακριά από εδώ. Συνειδητοποίησα πως όταν τρέχεις είναι υγεία. Αυτό το ξέρουνε και οι φράουλες. Όταν τρέχεις όμως για ανθρώπους που αγαπάς, αυτό είναι ευτυχία. Σε ένα σημείο δεν στέκομαι. Δηλαδή αν θέλεις να με δεις (δεν νομίζω να έχεις καμιά όρεξη) δεν θα με πετύχεις πουθενά. Τη μια εδώ, την άλλη εκεί, μπορεί και παραπέρα. Πολλές φορές και σε δυο σημεία ταυτόχρονα! Απίστευτο κι όμως αληθινό. Οι μέρες περνάνε τέλεια. Κι όμως υπάρχει το τέλεια. Για άλλους δεν περνάνε ούτε οι μέρες ούτε οι νύχτες. Κάθε ένας κάνει τις επιλογές του. Εγώ είμαι ευτυχισμένος, εσύ είσαι ερωτευμένος, αυτός είναι στον κόσμο του. Με τη γραμματική μια χαρά. Τα μαθηματικά ακόμα μου κάθονται στο στομάχι. Κάθε μέρα γιορτή. Σήμερα για παράδειγμα το Λύκειο που πήγα γιορτάζει 30 χρόνια και η εφημερίδα του Λυκείου «Λόγου Χάρη» 20 χρόνια. Ήμουνα αρχισυντάκτης και θα μου δώσουν έπαινο. Τους ευχαριστώ. Όλους. Και μου είπε η καλή μου μανούλα: - Από τότε έπρεπε να ασχοληθείς σοβαρά με τη δημοσιογραφία! Και απαντάω από μέσα μου: - Νέος είμαι ακόμα, έχω πολλά πράγματα να κάνω.-
Και το δίλλημα είναι το εξής: Τελικά γέρασα ή είμαι ακόμα νέος;  
(προβλήματα που έχει ο κόσμος, ε;) 




Το βιβλίο μου με τίτλο ΕΡΜΗ…ΜΗ! ταξιδεύει από τις εκδόσεις Όστρια.
    

FOTO BY: ZOIS TRIANTAFILLOY SFAKIANAKIS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου