Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

ΤΡΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΝΝΙΑ






ΣΑΚΗΣ: Θέλεις να γίνουμε φίλοι;

ΜΑΡΙΑ: Δεν ξέρω, τι κρατάς εκεί;

ΣΑΚΗΣ:  Ένα κύβο, σου αρέσει; Θες να σου δείξω πως παίζεται;  Δε μου είπες, πως σε λένε;

ΜΑΡΙΑ:  Μαρία αλλά με φωνάζουν και Μερούλα και Μαράκι και πηγαίνω μπαλέτο και όταν μεγαλώσω θα γίνω σταρ!

ΣΑΚΗΣ: Εμένα με λένε Θανάση και τον παππού μου τον λένε Θανάση και είναι πολύ καλός και πέθανε… και μου πήρε μια μπάλα να παίζω ποδόσφαιρο στην αλάνα και μια καραμπίνα για γίνω καραμπινιέρης όταν μεγαλώσω και γίνω σαν τον μπαμπά μου, αλλά θέλω να γίνω και δάσκαλος!

ΜΑΡΙΑ: Καλά ε, τι ωραία που τα λες!

ΣΑΚΗΣ: Το ξέρω, κι εσύ είσαι ωραία!
(Είσοδος Αφροδίτης)
Το κοριτσάκι εκείνο το ξέρεις;

ΜΑΡΙΑ:  Τσου! Μετακόμισε ακριβώς δίπλα μας πριν μια εβδομάδα με τη μαμά της... οι γονείς της χώρισαν!

ΣΑΚΗΣ: Κι εσύ που το ξέρεις; Μιλήσατε;

ΜΑΡΙΑ: Όχι, τη φοβάμαι λιγάκι να σου πω την αλήθεια.

ΣΑΚΗΣ: Γιατί τη φοβάσαι;

ΜΑΡΙΑ: Είναι λίγο περίεργη... Θα σου πω κάτι αλλά μη με μαρτυρήσεις, να πριν δυο μέρες την είδα να χτυπάει δυο αγοράκια. Τους έκανε μαύρους στο ξύλο!

ΣΑΚΗΣ: Με κοροϊδεύεις;

ΜΑΡΙΑ: Αλήθεια σου λέω!

ΣΑΚΗΣ: Να μη λες ψέματα, όποιος λέει ψέματα, πέφτει μες τα αίματα!

ΜΑΡΙΑ: Δεν λέω ψέματα! Αν δεν με πιστεύεις πήγαινε και ρώτα την!

(Ο Σάκης πλησιάζει την Αφροδίτη η οποία προσπαθεί μ’ ένα μαρκαδόρο να κάνει τατουάζ στο χέρι της)

ΣΑΚΗΣ: Γεια σου!

ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Γεια…!

ΜΑΡΙΑ: Τι κάνεις εκεί;

ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Δε βλέπεις; Τατουάζ!

ΜΑΡΙΑ: Και γιατί κάνεις τατουάζ;

ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Έτσι!

ΣΑΚΗΣ: Πώς σε λένε;

ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Αφροδίτη, εσένα;

ΣΑΚΗΣ: Σάκη. Από το Θανασσάκη και είμαι Ολυμπιακός.

ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Είσαι τυπάς! Σε πάω! Κοίτα! (Δείχνει το τατουάζ)

ΜΑΡΙΑ: Εμένα με λένε Μαρία αλλά με φωνάζουν και Μερούλα και Μαράκι …

ΣΑΚΗΣ: Θες να σου δείξω την μπάλα μου;

ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Έχω κι εγώ μπάλα! Πάμε να παίξουμε!

ΜΑΡΙΑ: Τα κοριτσάκια από πότε παίζουνε μπάλα;

ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Από τη μέρα που φτιάχτηκε ο κόσμος!

ΜΑΡΙΑ: Πότε φτιάχτηκε ο κόσμος;

ΣΑΚΗΣ: Θα σου πω εγώ, που μου το’ πε ο παππούς μου! Πριν πολλά πολλά χρόνια όλα ήτανε ένα τεράστιο μπλε κουβάρι. Θάλασσες, λιβάδια, ποτάμια, πλοία, σύννεφα, γατάκια. Ένα χάος σας λέω. Μια μέρα ο καλός θεός είπε: «Θα φτιάξω τον κόσμο». Και τον έφτιαξε!

ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Τι είπες τώρα ρε..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...