Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Άδεια η πόλη, που πήγαν όλοι;;;



Και αναρωτιέμαι το βλαμμένο αφού ψυχή δεν υπάρχει στο οπτικό μου πεδίο κοιτάζω τη μέρα είναι Κυριακή ο κόσμος δεν δουλεύει οπότε βγάζω μόνος μου το εύκολο συμπέρασμα στις παραλίες φυσικά…

Θα πήγαινα κι εγώ ευχαρίστως αλλά δεν κοιμήθηκα καθόλου καλά σε γάμο ήμουνα δυο πολύ αγαπημένων μου φίλων της Βούλας και του Παναγιώτη και μετά στο γλέντι φάγαμε μέχρι σκασμού και χορέψαμε και ρίξαμε και πολύ γέλιο…

Τα παιδιά στο τραπέζι δεν τα ήξερα, ούτε εκείνα εμένα φυσικά, ακόμα δεν είμαι διάσημος και με τα μυαλά που κουβαλάω ούτε πρόκειται να γίνω και να μη γίνω στη τελική δεν θα κάτσω να πεθάνω τι είχα τι έχασα…

Επέστρεψα στο σπίτι μου στις έξι το πρωί και ο ουρανός είχε πάρει ένα υπέροχο χρώμα πάνω κοιτούσα και όχι στην ευθεία δεν είχα πιεί πολύ και απορώ με τον εαυτό μου πως έγινε κάτι τέτοιο…

Τώρα κάθομαι στο στραγάλι και γράφω αλλά άνθρωπο δεν βλέπω μόνο το προσωπικό είναι εδώ αλλά δεν μου δίνουνε καμία σημασία ξέρουν ότι αν δεν κυλήσει η καφεΐνη στις φλέβες καλημέρα δεν ξεστομίζω ή αν τη πω θα είναι μισή…

Καλή


Βούλα μου και Παναγιώτη να ζήσετε μαζί χίλια ευτυχισμένα χρόνια και καλούς απογόνους κι εγώ νονός φυσικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...