Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

μέρος Ε (ρμής)



Το γνωστό τροπάριο «σταρ γεννιέσαι δεν γίνεσαι» κολλάει ταμάμ στο αγόρι από την Χαλκιδική. Φρόντισε να κάνει αισθητή τη παρουσία του. Ανέβηκε στη σουίτα και αφού τσιτσιδώθηκε τυλίχτηκε με το ολοκαίνουριο κατάλευκο μπουρνούζι και φόρεσε τις διχάλες του. Βγήκε από το ξενοδοχείο με κατεύθυνση τη πλατεία για να αγοράσει τσίχλες!!! Οι φωτορεπόρτερ κατενθουσιασμένοι αλλά εμένα κάτι μου θύμισε το όλο σκηνικό…

Μετά ανέβηκε πάλι και φτιαχνόταν δυο ολόκληρες ώρες για τη συνέντευξη τύπου και το γλέντι. Το άλλο κουλό της ιστορίας είναι ότι αντί να απαντάει αυτός απαντούσε ο ατζέντης του. Το αποτέλεσμα: οι δημοσιογράφοι την έκαναν με ελαφρά και κάποιοι πέφτανε με τα μούτρα στα κοψίδια και κάποιοι παίρνανε τον πούλο διαμαρτυρόμενοι.
Το αγόρι φυσικά το βράδυ ήθελε επίσημο δείπνο στο ακριβότερο εστιατόριο. Κι αφού το δικό μας δεν ήταν έτοιμο τον πήγαμε σε ένα άλλο. Μετά ήθελε να πάει σε μπαρ που να φτιάχνουν το τέλειο μοχίτο. Και απορώ: είχε και στο χωριό του μοχίτο το τσοπανόσκυλο; Μετά ήθελε prive τραπέζι σε μεγάλο club (δυο δυο άνοιγε τις moet/καλά έκανε/εκείνος πληρώνει;) και φυσικά καταλήξαμε στα μπουζούκια πρώτο τραπέζι πίστα. Τα φλας να μην τον αφήνουν σε ησυχία. Τα λέλουδα βροχή. Εγώ έψαχνα απεγνωσμένα ΑΤΜ για να σηκώσω χρήματα. Μας ξετίναξε πρώτη μέρα ο μάγκας. Και να ήταν μόνος; Πάει στο καλό. Αυτός κουβαλούσε και την αυλή του μαζί (εκτός τα αρχαία μνημεία που πήγαιναν νωρίς για ύπνο).

Το δράμα της ζωής μου μόλις είχε ξεκινήσει. Η ζήλεια μου χτύπησε απρόσκλητη την πόρτα. Η ξανθούλα να τον κοιτάζει και να λιώνει. Εκείνος να μην την αφήνει δευτερόλεπτο μονάχη. Έκανα τα στραβά μάτια και ότι δεν τρέχει κάστανο. Τύπου ανωτερότητα. Έβραζα στο ζουμί μου! Ήθελα να τους πνίξω και τους δυο. Υπομονή Ναρ, είπα, κάτσε να πέσουν οι υπογραφές να ανοίξεις και τη μαγαζάρα σου και μετά δεν θα τους έχεις ανάγκη. 

Μα τι βλάκας που είμαι! Φυσικά και τους έχω ανάγκη. Με την ξανθούλα μου είμαι ακόμα παράφορα ερωτευμένος κι ας είμαστε τόσα χρόνια παντρεμένοι και τον άλλον τον έφερα από την άλλη άκρη του πλανήτη και μου έχει κοστίσει μια περιουσία. Αυτός είναι ο πρωταγωνιστής, αυτός θα μου φέρνει τον κόσμο στο μαγαζί. Όλα αυτός!

Κι εγώ, ένας πανέμορφος και πανέξυπνος Νάρκισσος, τι θα απογίνω; Αν μου ξεμυαλίσει τη ξανθούλα; Ποια ζωή θα ζήσω; Θα γίνω ρεζίλι των γατιών και όλοι θα γελάνε μαζί μου…
         
Ω Τράτζικ!!!

                                                               συνεχίζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....