Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

σου απαγορεύω να πας σε ταλεντ σοου!!!




Βερόνικα:- Σου απαγορεύω να πας σε τάλεντ σόου! 

Μαθητής: - Μα γιατί κυρία;

Βερόνικα: - Γιατί έτσι! Δεν ξελαρυγγιάστηκα εγώ τόσα χρόνια για να σε δω να τραγουδάς στην τηλεόραση που δεν έχω τηλεόραση αλλά δεν έχει καμιά σημασία! 

Μαθητής:- Μα είναι η ευκαιρία της ζωής μου!

Βερόνικα: - Τι λες πουλάκι μου; Μήπως έχεις πυρετό; Είναι η ευκαιρία της ζωής σου να πας σε ταλεντ σόου για να γίνεις ρεζίλι των σκυλιών;

Μαθητής:- Γιατί να γίνω ρεζίλι κυρία; Εσείς με αποκαλείτε ο νέος Παβαρότι…

Βερόνικα:- Γιατί αυτοί παιδάκι μου ψάχνουν θύματα για να κάνουν νούμερα και όχι ταλέντα όπως πιστεύεις εσύ! 

Μαθητής:- Δεν έχετε δίκιο. Τραγουδάω από μικρό παιδί. Εσείς με μάθατε να τραγουδάω…

Βερόνικα:- Εγώ σε έμαθα για να γίνεις τραγουδιστής στην όπερα, στο θέατρο, όχι σε ριάλιτι πως κέρατο το λένε… 

Μαθητής:- Κυρία μου κόβετε τα φτερά με αυτά που λέτε…

Βερόνικα:- Στα λέω επειδή σε αγαπάω και σε βλέπω σαν δικό μου παιδί. Δεν θέλω να πάθεις κακό. Εκεί θα σε ξεφτιλίσουν και μετά δεν θα σε παίρνει κανένας στα σοβαρά…
  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....