Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Μα πόσο γρήγορα πέρασε αυτό το 14…



ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
Ο πρώτος μήνας. Ο αισιόδοξος. Ο μήνας που καταστρώνω σχέδια και βγάζω τα όνειρα από το συρτάρι. Ένα την κάθε φορά. Και αν δω και με παίρνει μπορεί και δυο. Πάντως με τα χέρια σταυρωμένα δεν κάθομαι. Μου το απαγορεύω…

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
Ένα ταξίδι μακρινό. Κάπου στον Βορρά. Στη μακρινή Νορβηγία. Το χιονισμένο Όσλο έχει μείνει για πάντα χαραγμένο στην καρδούλα μου σαν ασπρόμαυρη φωτογραφία. Ωραία πέρασα, γέμισα τις μπαταρίες και μετά επιστροφή στην Αθήνα.

ΜΑΡΤΙΟΣ
Το μεγάλο τέλος. Σαν τίτλος μυθιστορήματος μου ακούστηκε αυτό. Μπήκα ξανά στο club των ελεύθερων κι ωραίων. Διότι ναι, είμαι και ελεύθερος και ωραίος. Και μέσα μου και έξω. Καλύτερα έτσι. Καλύτερα μόνος. Κατάλαβα ότι μου πηγαίνει πιο πολύ. Ευτυχία.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ
Κυκλοφορεί το δεύτερο βιβλίο μου: Ερμή… Μη! και μια λαμπρή παρουσίαση στη Σόλωνος με τη Μανίνα Ζουμπουλάκη και τον Κώστα Ζέκο πάντα στο πλευρό μου. Φυσικά και όλους τους φίλους μου που με τίμησαν με την παρουσία τους. Και το τρέξιμο ξεκινά.

ΜΑΙΟΣ
Η ονομαστική μου εορτή. Μάζεψα στο Γκάζι μόνο τα αγαπημένα μου πρόσωπα και φάγαμε και ήπιαμε και περάσαμε πάρα πολύ ωραία. Και το τρέξιμο συνεχίζεται.

ΙΟΥΝΙΟΣ
Μετά τη συνέντευξη με τον Βαγγέλη Δουκουτσέλη του αφηγούμαι έναν μονόλογο που έγραψα την DIVA και μου λέει ότι έχει στο μυαλό του μια ηθοποιό που θα της ταιριάζει γάντι. Ντόρα Αυλωνίτου. Βρεθήκαμε, της τω έδωσα να το διαβάσει και περίμενα την απάντησή της. Ενθουσιάστηκε. Σκηνοθέτης της παράστασης ο φίλος μου Κώστας Ζέκος. Θα συνεργαζόμασταν για πρώτη φορά.

ΙΟΥΛΙΟΣ
Λίγα μπάνια στη Σαλαμίνα και συναυλίες στο Κατράκειο Θέατρο. Χάρις Αλεξίου, Τάνια Τσανακλίδου, Άλκηστις Πρωτοψάλτη, Ελευθερία Αρβανιτάκη και αργότερα ο μοναδικός Γιάννης Χαρούλης.

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
Οι πρόβες ξεκινούν. Ευτυχία. Μαζευόμασταν στο σπίτι της Ντόρας στη βεράντα της με τα πολλά λουλούδια. Όλο φαγητά, καφέδες και αστεία. Η αγωνία μου γλυκιά κι εκτός ελέγχου.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
Ξεκινάω εκπομπή στο ραδιόφωνο. Botox Web Radio και αρχισυντάκτης της εκπομπής Prive club μαζί με τον Θοδωρή Τσιρικάκη. 2 Πέμπτες το μήνα. Αυτό κι αν είναι μαγεία. Και παρέα με τον Μενέλα φυσικά το Freddo cappuccino μέτριο. Περάσανε 4 ολόκληρα χρόνια.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Τα γενέθλια μου στο σπίτι με πολλά φαγητά από τα χέρια της Μανούλας μου και με εκλεκτούς καλεσμένους. Τους έδειξα το δωμάτιό μου με τις «λίγες» φωτογραφίες που κοσμούν το δωμάτιό μου. Η Ματίνα μου έφερε δυο βιβλία και ο Μύρων τη ποιητική του συλλογή. Η αδερφή μου μας διάβασε μερικά ενθουσιασμένη.

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
Μπήκαμε στη τελική ευθεία. Πρόβες, τρέξιμο, αφίσες στο κέντρο της Αθήνας με τη βοήθεια του Μπάμπη. Ήμουν σίγουρος για το αποτέλεσμα. Κάναμε καλή δουλειά. Όλοι μαζί. Cabaret Voltaire στο Μεταξουγείο. Τις Δευτέρες ο Βαγγελάκης και τις Τρίτες εγώ και η πρεμιέρα μια ανάσα.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
Ξεκινήσαμε με επιτυχία. Συνεχίζουμε με επιτυχία. Η Ντόρα στα καλύτερά της να δίνει τον καλύτερό της εαυτό. Ο Κώστας να καμαρώνει. Εγώ συγκινημένος. Ο κόσμος να φεύγει ενθουσιασμένος. 

Και όλα γίνανε τόσο γρήγορα. Σχεδόν από μόνα τους. Στάθηκα τυχερός. Αισθάνομαι ευλογημένος. Είχα δίπλα μου αληθινούς φίλους που πίστεψαν σ’ εμένα κι εξακολουθούν να πιστεύουν. Ανθρώπους που μου λένε «προχώρα και μη φοβάσαι τίποτα». Εύχομαι ο Θεός να τους έχει πάντα καλά.

Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά με περισσότερη αγάπη και λιγότερη κακία.   
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου