Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Χάλια ο λαιμός μου Χάλια!



Και δεν κρύωσα… δηλαδή δεν τρέχουν μάτια και μύτες και άλλα… οι αμυγδαλές μου… ούτε οι δυο ευτυχώς… μόνο η αριστερή… αλήθεια η δεξιά γιατί είναι ok?

Πονάω πολύ… ούτε να καταπιώ μπορώ… ούτε να φτύσω στα μούτρα αυτούς που με καταράστηκαν… αποκλείεται να είναι μόνο ένας…

Για τσιγάρο ούτε που το συζητώ… ένα πακέτο σε 4 μέρες!!! Άκουσον… άκουσον… ποιος εγώ που μέχρι να σβήσω το ένα έχω ανάψει το επόμενο…

Μίλησα με το γιατρό μου… μου είπε γαργάρες με στοματικό διάλυμα… είναι πράσινο… βρωμάει… μου έρχεται να τα ξεράσω όλα… αλλά

Δεν μου φταις σε τίποτα εσύ… απλά κι εγώ σαν παιδί πρέπει κάπου να γκρινιάξω…

Περαστικά μου ναι, σ’ ευχαριστώ πολύ…

Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι, εγώ θα κάτσω σπίτι…

Έλα τη Τρίτη στη παράσταση αν θες.

Είναι καλή. 

Πολύ καλή. 

Πάρα πολύ καλή…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...