Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Τ’ αρχίδια μου θα πάρεις!!!

Όσοι από εσάς είδατε την παράσταση FIT στο θέατρο Victoria θα γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ποιος λέει αυτή τη φράση. Εγώ δεν βρίζω ποτέ είμαι καλό παιδί και από σπίτι σε αντίθεση με το «κακό παιδί» τον διάσημο Nicky Silver του οποίου το έργο παίζεται με μεγάλη επιτυχία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο κέντρο της Αθήνας.

Σας παρακαλώ θερμά να δείτε αυτήν την παράσταση γιατί λέει πολλά. Μετάφραση και Διασκευή ο Δημήτρης Κομνηνός, σκηνικά και κοστούμια ο Γιώργος Λυντζέρης, πρωτότυπη μουσική Ανδρέας Τρούσσας, βοηθός σκηνοθέτη Χάρης Τζώρτζης, φωτογραφίες Γεωργία Σιέττου και Στέλιος Δανιήλ, art work illustration Κωνσταντίνος Γεωργαντάς.

Πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί:
Σταμάτης Ζακολίκος
Ζώγια Σεβαστιανού
Πάνος Ροκίδης και ο
Στέλιος Ψαρουδάκης

Κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:15 στο θέατρο Victoria Μαγνησίας 5 & Γ’ Σεπτεμβρίου
Τηλ: 210 8233125

Πρέπει να την έχω δει ή πέντε ή έξι φορές…


Δεν έχει καμιά σημασία γιατί κάθε φορά που την βλέπω μου αρέσει και πιο πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...