Τρίτη 7 Απριλίου 2015

…η Μικαέλα αγαπά να θυμάται…

Την πιο γλυκιά παιδική φωτογραφία
η φωτογραφία με την κολλητή μου, έχουμε φάει παγωτό, έχουμε πασαλειφτεί και έχουμε κάνει το σαλόνι της μαμάς της ουράνιο τόξο με όλες τις χρωματικές αποχρώσεις





Ένα αξέχαστο καλοκαίρι
στα Κουφονήσια με μεγάλη παρέα, σκηνές και διάφορα μουσικά όργανα. Πήγαμε για δέκα ημέρες και κάτσαμε 25


Το πρώτο μου τραγούδι
Χάρτινο το φεγγαράκι, σε παράσταση του σχολείου





Στα σχολικά τα χρόνια
αγοροκόριτσο, παιχνίδια, πλάκες, σχισμένα γόνατα και πολλές σκανταλιές


Στη δραματική σχολή
ωραίες αναμνήσεις, φίλους που έχω ως τώρα…






Κάθε φορά που τραγουδώ μπροστά στον κόσμο
γεμίζω τις μπαταρίες μου και αισθάνομαι ο πιο τυχερός άνθρωπος επάνω στη γη


Οι ημέρες στο studio
Ότι πιο όμορφο…




Όταν πήρα τον πρώτο μου δίσκο στα χέρια μου
συγκίνηση


Τις νύχτες που εμφανιζόμουν στο Θέσις 7 στο Θησείο
πολλή αγάπη, φίλοι (παλιοί και καινούριοι) βαθιά συγκίνηση και ευλογία





Το πιο σημαντικό που μου είπανε οι γονείς μου
Ότι κι αν αποφασίσω να κάνω στη ζωή μου, ότι κι αν επιλέξω θα είναι δίπλα μου και θα μ’ αγαπάνε…


Εύχομαι από καρδιάς
Υγεία (σωματική και ψυχική) για όλο το κόσμο


       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...