Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Ο Θωμάς Στεργίου δημιούργησε αίσθηση με την επανεκτέλεση του αγαπημένου τραγουδιού "Μπρος γκρεμός".

1. Θωμά, πες μας πότε κυκλοφόρησε αυτό το digital promo, από ποια εταιρία και ποιοι οι εμπνευστές;
Εμπνευστής της διασκευής του «Μπρος γκρεμός» είναι ένας φίλος και καταξιωμένος στιχουργός, ο Δημήτρης Τσάφας. Την επόμενη μέρα της συζήτησής μας επικοινώνησα με τον Κωσταντίνο Παντζή και λίγες μέρες μετά το ηχογραφήσαμε. Το κομμάτι κυκλοφόρησε στις 14 Ιουνίου από τη SPIN RECORDS και την παραγωγή υπογράφουν ο Κωνσταντίνος Παντζής και ο Νίκος Σουλιώτης.
2. Προέρχεσαι από μια μουσική οικογένεια. Αυτό επηρέασε την επιλογή σου για να ακολουθήσεις αυτόν τον δρόμο;
Σίγουρα έπαιξε μεγάλο ρόλο αυτό. Μεγάλωσα με τα τραγούδια του Καζαντζίδη, του Διονυσίου, του Σφακιανάκη, του Μητροπάνου, του Τερζή, του Πάριου. Ο πατέρας μου έπαιζε όλη τη μέρα στο μπουζούκι λαϊκά τραγούδια, ενώ η μητέρα μου στο αμάξι έβαζε και ακούγαμε τραγούδια της Αλεξίου και όλων όσων προανέφερα. Άρχισα, λοιπόν, κι εγώ να τα σιγοτραγουδάω κάθε φορά που τα άκουγα. Μεγάλο ρόλο, βέβαια, έπαιξε και το σχολείο, καθώς ήμουν στη χορωδία και στα μουσικά συγκροτήματα του σχολείου.



3. Για να σε γνωρίσουμε καλύτερα, μίλησέ μας για το ξεκίνημά σου στον χώρο; Πότε έγινε και πως;
Έχω φωτογραφία που είμαι τεσσάρων ετών με μικρόφωνο στα χέρια. Από πολύ μικρός ήξερα τι ήθελα να κάνω όταν μεγαλώσω. Το αγαπούσα το τραγούδι από πάντα.
Επαγγελματικά όμως ξεκίνησα το χειμώνα του 2010 στο ιστορικό μαγαζί «Εννέα Όγδοα», όπου συμμετείχα σε ένα αφιέρωμα για τον μεγάλο Στράτο Διονυσίου μαζί με τον Άγγελο και τον Στέλιο Διονυσίου, τον Γιώργο Δασκουλίδη και την Μαρία Σπυροπούλου. Δύσκολη, αλλά πολύτιμη αρχή θα έλεγα…
4. Έχεις ενδιαφέρουσες συνεργασίες στο ενεργητικό σου στις οποίες θα ήθελες να αναφερθείς;
Όλες οι συνεργασίες που έκανα ήταν ενδιαφέρουσες και αγαπημένες για μένα. Έχω βρεθεί στη σκηνή με πολλούς καλλιτέχνες που με βοήθησαν και θέλω μέσα από αυτή την κουβέντα να τους ευχαριστήσω. Μερικοί από αυτούς είναι ο Στέλιος και ο Άγγελος Διονυσίου που προανέφερα, Ο Βασίλης Λέκκας που συνεργάστηκα πρόσφατα μαζί του, η Σοφία Παπάζογλου, ο Γιάννης Πλούταρχος, η Πίτσα Παπαδοπούλου, ο Κώστας Μακεδόνας και πολλοί ακόμα. Συμμετείχα πριν μερικά χρόνια και σε ένα δίσκο του δεξιοτέχνη Λάκη Ορφανίδη με ένα δικό του τραγούδι, στον οποίο τραγούδησαν, επίσης, μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Νταλάρας και ο Μανώλης Λιδάκης.
5. Πως είναι σήμερα ο χώρος του τραγουδιού για έναν νέο καλλιτέχνη; Φιλικός ή, εχθρικός;
Ούτε φιλικός, ούτε εχθρικός θα έλεγα. Οι πολιτικές και οικονομικές δυσκολίες του τόπου μας δεν ευνοούν το ξεκίνημα ενός νέου καλλιτέχνη. Δεν υπάρχουν οι ευκαιρίες που υπήρχαν παλιά, αλλά όταν υπάρχει ταλέντο, πείσμα και αγάπη όλα γίνονται. Και με λίγη τύχη, φυσικά...

6. Φωνή, εμφάνιση, τηλεόραση, σκάνδαλα.... Τι καθορίζει την ανοδική πορεία κάποιου καλλιτέχνη;
Η αγάπη του γι’ αυτό που κάνει, οι σωστές αποφάσεις και να μπορεί να ανταποδώσει στον κόσμο την αγάπη που του δίνει, γιατί ο καλλιτέχνης απ’ την αγάπη του κόσμου παίρνει δύναμη και συνεχίζει. Όλα τ’ άλλα είναι σε δεύτερη μοίρα.
7. Αυτό το διάστημα, σε απολαμβάνουμε κάπου ζωντανά;
Αυτήν την περίοδο ετοιμάζω τις επόμενες εμφανίσεις μου.
8. Μετά το "Μπρος γκρεμός", ετοιμάζεις κάτι καινούργιο;
Έχω ξεκινήσει τις ηχογραφήσεις της νέας μου δισκογραφικής δουλειάς. Αυτή τη φορά θα τραγουδήσω κάτι πιο ερωτικό.
Σ’ ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή επιτυχία.

Εγώ σας ευχαριστώ! Να είστε πάντα καλά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου