Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Μαργαρίτα Πανουσοπούλου...ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ


Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος; Να είμαι ευτυχισμένη.
Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει); Το πλέονασμα
Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο: τρεις λαλούν και δυο χορεύουν... tango!


Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε… Να επικεντρώνομαι σε ένα πράγμα 
Στους δικούς μου ανθρώπους λέω… να κοιτάνε τη δουλειά τους
Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία; Η ζήλια ειναι κατι συγκεκριμένο, η κακιά κατι γενικό και μάλλον αποτέλεσμα μιας συνθήκης.
Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες; Θα έπρεπε
Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι… η σχέση που έχω με την ελευθερία και ό,τι συνεπάγεται 


Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που… αντιλαμβάνομαι ακρότητες 
 Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι… ο Μετρ και η Μαργαρίτα, Λολίτα.
Όταν έχω ελεύθερο χρόνο… βαριέμαι και μ´αρέσει!
Ακούω μουσική κάθε φορά που… θελω να ταξιδέψω και να φανταστώ ιστορίες ή να θυμηθώ άλλες.
Σκέφτομαι αρνητικά μόνο ... Το βραδυ
Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι: ο κυνισμός, όταν χάνεται ο ρομαντισμός


Η τέχνη περνάει κρίση; Όχι. Οι καλλιτέχνες ναι.
Η οικονομική κρίση είναι μόδα; Και πολυ αγαπημένη μάλιστα απ´ ό,τι φαίνεται!
Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός; Πάντα! 
Υπάρχει αληθινή αγάπη; Αν δεις τον ήλιο που ανατέλλει το πρωί, θα καταλάβεις.
Αγαπημένο παραμύθι; Η μικρή σειρήνα
Το μεγαλύτερο απωθημένο; Το Λονδίνο
Το χειρότερο που σου έχουν κάνει; Να με αγαπούν όταν δεν μπορώ να αναλάβω αυτήν την ευθύνη...


Συνήθως συχνάζεις… σε milongas!
Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn; Κάναπε δαγκωτό.
Clubbing η για φαγητό με φίλους; Φαγητό !
Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι… αυτή που είναι κατάλληλη για κάθε στιγμή.
Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν… δε θα τον σταματούσα ποτέ
Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι: παρακαλούνται πολυ όσοι νομίζουν πως "δε γίνεται", να μην ενοχλούν αυτούς που το κάνουν!
Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…
Mi Dolor de Juan Darienzo (https://m.youtube.com/watch?v=ZK5oTm8VZGQ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου