Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Πένυ Παπαδάκη… ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Να είμαστε όλοι υγιείς…

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Ένα πρόβλημα υγείας του αδερφού μου…

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
«Κι όμως συνέβη»


Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Να με «αγαπήσω» λίγο παραπάνω

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Πως τους αγαπάω και για χάρη τους θα το προσπαθήσω

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Η ζήλεια μπορεί να είναι και καλοπροαίρετη η κακία ποτέ

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Θέλω να το ελπίζω…

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Η παρατηρητικότητα και η αντίληψη όσων συμβαίνουν γύρω μου



Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Συναντώ αχαριστία

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
Πολλάααα

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Γράφω

Ακούω μουσική κάθε φορά που…
Το ερώτημα είναι: «Πότε δεν ακούς μουσική:»

Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν…
Έχω τις μαύρες μου



Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Ο παρορμητισμός και η έλλειψη διπλωματίας  

Η τέχνη περνάει κρίση;
Η τέχνη ανθεί στην κρίση

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Η οικονομική κρίση είναι αποτέλεσμα κακών χειρισμών και επιλογών

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Αλλοίμονο αν δεν είναι…

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Φυσικά, και την έχω ζήσει.



Αγαπημένο παραμύθι;
«Ο Κοντορεβυθούλης» γιατί έχει μέσα του μια διαρκή προσπάθεια επιβίωσης

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Ένα Χριστουγεννιάτικο ταξίδι στη Νέα Υόρκη

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Δε θυμάμαι. Τα ξεχνώ τα χειρότερα και κρατώ μόνο τα καλύτερα.

Συνήθως συχνάζεις…
Στο σπίτι μου

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn;
Καναπέ με DVD και Pop Corn

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
Φαγητό με φίλους  




Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι…
Ανάλογα με τη στιγμή

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν…
Μπορούσα να σταματήσω μια απώλεια

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Κοιτάμε μπροστά!

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…
Ποιο άλλο; «ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΤΙΝΑΣ»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...