Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

ΕΥΘΥΜΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ… Με το χέρι στο Ευαγγέλιο

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Υγεία ,το σημαντικότερο στη ζωή μας και αγάπη στις καρδιές μας.

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Τον πόλεμο...Εικόνες όπως αυτές που είδαμε πνιγμένων παιδιών και ανθρώπων να μην ξανασυμβούν ποτέ.

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο: «Λευκά Τριαντάφυλλα»




Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
να είμαι καλά,να συνεχίζω να γράφω και να παραμένω αισιόδοξη.

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
να ζούνε την κάθε στιγμή της ζωής τους.

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Καμία .Και τα δυο είναι αρνητικές καταστάσεις που προέρχονται από τον εγωισμό του ανθρώπου και από ανασφάλεια.

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Ας ελπίσουμε...



Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Η κατανόηση ,η ειλικρίνια και η δοτικότητα .

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
βλέπω την αχαριστία και τη μιζέρια.

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
«Να ζείς,να αγαπάς και να μαθαίνεις» και «Η αγάπη»

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Διαβάζω ενα βιβλίο.

Ακούω μουσική κάθε φορά που…
θέλω να ακούσω μουσικη!




Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν…
είμαι στα κάτω μου.

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
είμαι υπερπροστατευτική.

Η τέχνη περνάει κρίση;
Η τέχνη οχι.Ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες πάντα επιβιώνει αφού καταφέρνει να στέλνει τα πιο ηχηρά μηνύματα.

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Όχι. Ακόμη κι αν ήταν πάντως δεν μας «πάει»καθόλου!

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Ναι ,επιβάλλεται να παραμένει ζωντανός.

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Φυσικά.




Αγαπημένο παραμύθι;
«Ο μικρός πρίγκιπας»

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Ένα ταξίδι στην Αμερική.

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Να με πληγώσει κάποιος εσκεμένα.

Συνήθως συχνάζεις…
Σε παρουσιάσεις βιβλίων αγαπημένων φίλων συγγραφέων!

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn;
Σινεμά. Και μου έχει λείψει κι ολας!

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
Φαγητό με φίλους .



Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι…
Κυρίως η ορχηστρική.

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο...
τότε που ζούσε ο αγαπημένος μου σύζυγος.

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Να μην το βάζουμε κάτω ακόμη και στις πιο δύσκολες καταστάσεις.

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος… https://www.youtube.com/watch?v=RRCHe29QZMc










Αγαπημένο μας Κωνσταντίνε!Σε ευχαριστώ θερμά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου