Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Έλση Τσουκαράκη… με το χέρι στο Ευαγγέλιο

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Να έχω πάντα δίπλα μου τους ανθρώπους που αγαπώ!!!

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Δύσκολες προσωπικές στιγμές!!!

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο: «Μην τα παρατάς!... προχώρα»!



Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Να γίνω πιο κοινωνική…

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Η ζωή είναι στο Εδώ και το Τώρα.. !!!

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Στο μακιγιάζ της φάτσας τους!!!

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Πάντα!

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Οι τετρακέφαλοι της ψυχής μου…!!!



Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Με ξεχνώ...και μ’ εγκαταλείπω… !!!

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
Τα φιλοσοφικά…

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Περπατώ… περπατώ… περπατώ…

Ακούω μουσική κάθε φορά που…
Όλη μέρα…

Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν…
Ξεχνώ να σκεφτώ θετικά…

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Η λαιμαργία!!!



Η τέχνη περνάει κρίση;
Με τα φεγγάρια της… !!!

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Μακάρι!… αλλά…. αμ δε…!

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Ζωντανός … Κοτσονάτος… και Γκαζωμένος…!

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Η Αγάπη είναι μόνο αληθινή, αλλιώς δεν είναι αγάπη…

Αγαπημένο παραμύθι;
Όλα με πριγκίπισσες…

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Ταξίδια μαγικά κι ονειρεμένα!!!




Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Ωμμμ !!!!!

Συνήθως συχνάζεις…
Στον καναπέ μου!!!

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn;
Καναπέ με ζεστό στο φλιτζάνι…!!!

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
Φαγητό με φίλους!!!

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι…
Παλιά ροκ τραγούδια… !!!



Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν…
Αποκτούσα αυτή τη δύναμη!!!

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Τα καλύτερα έρχονται!!!

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος… «Κάθε πρωί να γεννιέσαι από την αρχή…» Βούδας!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου