Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Χρήστος Τερζίδης… Με το χέρι στο Ευαγγέλιο

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Να ζήσω άλλον ένα χρόνο.

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Ότι με ακολουθεί είναι κτήμα μου και ότι με εγκαταλείπει σβήνει στην λήθη.

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Η ζωή μου όλη!

Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Δεν λένε. Προσπαθούν να καταλάβουν.

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Το πως νοιώθω για αυτούς.





Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Η γεννησιουργός αιτία.

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Δεν γνωρίζω το τι μπορεί να φέρει το αύριο οπότε δεν μπορώ να απαντήσω.

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Η αυτογνωσία.

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Κάποιος περπατάει με ανοιχτή ομπρέλα κάτω από στέγαστρο.

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
Πολλά. Αν πρέπει να πω το τελευταίο που με συγκλόνισε, θα πω το «Ροσάλντε» του Έρμαν Έσσε.




Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Δουλεύω.

Ακούω μουσική κάθε φορά που…
Θέλω να νοιώσω ότι είμαι άνθρωπος.

Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν…
Αντιμετωπίζω την βλακεία.



Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Ότι έχω ανάγκη μερικές ώρες ύπνου την ημέρα.

Η τέχνη περνάει κρίση;
Παροδικά λόγω οικονομικής κρίσης. Οι ειλικρινείς καλλιτέχνες θα βρουν τρόπο να δημιουργήσουν και να επικοινωνήσουν.

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Η οικονομική κρίση είναι μία μοιραία στάση στην πορεία της καπιταλιστικής μας κοινωνίας.

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Ο έρωτας είναι ζωή.

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Υπάρχει για όλους. Οι συγκυρίες την αναδυκνείουν.





Αγαπημένο παραμύθι;
Αυτό που βγαίνει από την καρδιά για να περιγράψει την ομορφιά του κόσμου και της αγάπης και όχι για να κατηχήσει.

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Αυτό που δεν έχει γεννηθεί ακόμη.

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Το έχω ξεχάσει.

Συνήθως συχνάζεις…
Πάνω σε μία μπάρα παρέα με ένα ποτήρι.

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn;
Σινεμά.





Clubbing η για φαγητό με φίλους;  
Φαγητό και ποτό με φίλους.

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι…
Η ανάλογη με την ώρα και την διάθεση.

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν…
Θα τον σταματούσα σε μόνιμη βάση για να απομονωθώ πνευματικά.

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Κανένας δεν μπορεί να μας κλέψει την ψυχή.

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…
Hell Ain’t a Place to Be - ACDC


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου