Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Γιάννης Αγγουριδάκης…ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Πάντα εύχομαι χρόνια καλά και όχι χρόνια πολλά, γιατί είμαι κολλημένος με την ποιότητα και όχι με την ποσότητα.

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Την ηλιθιότητα, το φθόνο, τη δηθενιά, τον ξερολισμό, την αναισθησία και το μίσος.

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Η ζωή είναι τώρα.

Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Να συμμαζευτώ και να παντρευτώ.





Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Ότι αξίζει να φροντίζουμε, να κατανοούμε, να εκτιμάμε και να αγαπάμε τον εαυτό μας, για να μπορέσουμε να νιώσουμε καλύτερα τον διπλανό μας.

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
 Η μόνη ζήλια που αποδέχομαι, είναι αυτή που σε κάνει να ζηλεύεις με υγιή τρόπο έναν καλύτερο σου και αυτό να είναι κίνητρο να βελτιωθείς, για να τον φτάσεις ή να τον ξεπεράσεις με  την αξία σου. Οι άλλες ζήλιες μπορεί να εξελιχθούν σε κακία.

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Το μέλλον μας εξαρτάται από εμάς. Αν βελτιώσουμε την νοοτροπία μας, τον τρόπο σκέψης μας και  μετουσιώσουμε  σε πράξη ωραίες ιδέες, τότε το αύριο μπορεί να είναι καλύτερο από το χθες.

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Είμαι καλός ακροατής. Προσπαθώ να παραμένω μαθητής σε ότι ενδιαφέρον και πρωτότυπο με αγγίζει. Νιώθω πιο πλούσιος αν σε κάποια κουβέντα, κάποιος πει καλύτερα επιχειρήματα από τα δικά μου. Παθιάζομαι με πράγματα που με εμπνέουν. Έχω μεταδοτικότητα.

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Έρχομαι αντιμέτωπος με ηλιθιότητα, μιζέρια-υπερβολική γκρίνια, επίδειξη-δηθενιά, ημιμάθεια, μίσος, φθόνο και τζάμπα μαγκιά.



Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
 Η τετραλογία του φόβου, η χαρτογράφηση των πεποιθήσεων(μόνο ο Α’ τόμος), έγκλημα και τιμωρία, μαντάμ Μποβαρύ, ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας, η μεγάλη χίμαιρα, Άθως ο δασονόμος και πάρα πολλά άλλα βιβλία ψυχολογίας και λογοτεχνίας που τα αδικώ, αλλά θα χρειαζόμουν αρκετές σελίδες να τα αναφέρω.

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Βγαίνω με παρέες π.χ για ρακόμελα, σινεμά, θέατρο, live μουσικές, παρουσιάσεις βιβλίων κλπ.

Ακούω μουσική κάθε φορά που
οδηγώ το αυτοκίνητο μου και πολύ συνειδητά όταν πηγαίνω σε συναυλίες. Τώρα πια και από το  youtube.

Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν
δυσκολεύομαι πολύ να βρω εναλλακτική λύση σε ένα πρόβλημα. Δεν θα παραμείνω όμως ένας απαθής γκρινιάρης. Άλλοτε πιο γρήγορα, άλλοτε πιο αργά προσπαθώ να βρω λύση, έστω και αν δεν είναι η καλύτερη.





Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Είμαι ακατάστατος, ξεχασιάρης και πάρα πολύ πίσω όσο αφορά την τεχνολογία. Επίσης γράφω πάρα πολύ αργά στο πληκτρολόγιο. Α! Εκτελώ επίσης χωρίς τύψεις τις σοκολάτες.

Η τέχνη περνάει κρίση;
Η τέχνη τρέφεται συνήθως από την κρίση και είναι η ίδια μεταξύ άλλων μια διέξοδος σε καιρούς κρίσης.

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Η οικονομική κρίση, όταν έρχεται, επειδή γδέρνει πάντα τα μεσαία μα πιο πολύ τα φτωχά στρώματα του κόσμου, δεν είναι μόδα. Είναι κάτι κλασσικό, όπως η κλασσική λογοτεχνία.

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Όσο ζουν άνθρωποι, ο έρωτας πάντα θα είναι ζωντανός.

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Υπάρχει, αλλά θέλει φροντίδα και μαστοριά για να γίνει γερό δέντρο και να απλώσει κλαδιά.

Αγαπημένο παραμύθι;
Ο δεκαπενταετής πλοίαρχος, του Ιουλίου Βερν.






Το μεγαλύτερο απωθημένο;
1.Να βρω μια σχέση που να υπάρχει καλή ισορροπία και ροή για μεγάλο χρονικό διάστημα.  2. Επίσης μετά από χρόνια, να με σταματήσει στο δρόμο ένας κινέζος και να μου πει πόσο του άρεσε το μεταφρασμένο στα κινέζικα βιβλίο μου. Τότε εγώ, να μην κάνω τον κινέζο, σφυρίζοντας αδιάφορα, αλλά να πάω να τον κεράσω κινέζικο για τα καλά του λόγια.

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
 Έχουν πει πίσω από την πλάτη μου πράγματα, που τα έβγαλαν από την αρρωστημένη φαντασία τους.

Συνήθως συχνάζεις…
 σε μαγαζιά που μου αρέσουν το περιβάλλον τους και νιώθω μια ζεστή ανθρώπινη αύρα.

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn
Κυρίως σινεμά με ποπ κορν.

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
 Δαγκωτό, φαγητό με φίλους.

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι
 Είναι σαν το κύμα της θάλασσας…

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν
Ωχ!!! Εδώ σταμάτησε το μυαλό μου! Δεν ξέρω τι να απαντήσω!

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Να μην ξεχνάμε, ότι για κάποιο λόγο υπάρχουν τα χρώματα!


Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…
Να πληρώνω την αμόλυβδη να ταξιδεύει,

να πληρώνω, ό,τι ωραία με ξοδεύει. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Η χίμαιρα του Σεμπαστιάνο Βασάλι | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 85 Τίτλος: Η χίμαιρα Συγγραφέας: Σεμπαστιάνο Βασάλι ISBN: 978-960-208-434-2 Σχήμα: 12 x 18 εκ. Σελ...