Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Ερνέστος Βουτσίνος… Mε το χέρι στο Ευαγγέλιο

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Να τη βγάλουμε και φέτος και του χρόνου βλέπουμε.

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Την παθητικότητά μας στα κακώς κείμενα. Γιατί τα κακώς κείμενα πάντα θα είναι εδώ και πάντα θα πολλαπλασιάζονται σαν τα Γκρέμλινς που πέφτουν στο νερό.

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Ο κωμικός κύριος Ερνέστος

Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε...
Χαλάρωσε ρε παιδάκι μου.

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω...
Χαλαρός είμαι ρε παιδάκι μου, απλά δε μου φαίνεται.




Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Άμα η ζήλια σε κάνει να θες να φας τον άλλον αντί να θες εσύ να γίνεις καλύτερος, είναι νομίζω η χειρότερη μορφή κακίας.

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Ίσως και όχι, αλλά μασάει ο Φούντας?

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι...
η λαμπερή καράφλα μου και ο εροτηζμός μου.

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που...
Κάποιος αρνείται να δει την πραγματικότητα που βλέπουν όλοι οι άλλοι και μοιραία ταλαιπωρεί αυτούς τους άλλους που σχετίζονται με αυτόν.

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι...
Οτιδήποτε από Ντόναλντ Ντακ και ο «Άρχοντας των Δαχτυλιδιών».



Όταν έχω ελεύθερο χρόνο...
Φροντίζω να παραμείνει ελεύθερος.

Ακούω μουσική κάθε φορά που...
πάω να κάνω μπάνιο και ετοιμάζομαι να φύγω από το σπίτι.

Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν...
Διαισθάνομαι ότι κάποιος απεναντί μου δεν έχει τις καλύτερες των προθέσεων.

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Οξυθυμία, επιρρέπεια στο άγχος, συχνή έλλειψη διπλωματικότητας, αλλά τα δουλεύω.

Η τέχνη περνάει κρίση;
Νομίζω πάρα πολύ μεγάλη, ειδικά από τα τέλη της δεκαετιάς του ’90 και μετά.

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Ε είναι λίγο για νά΄χουμε όλοι μια δικαιολογία να κλαιγόμαστε.

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Γενικά από ότι βλέπω τριγύρω, θά΄λεγα πως ανθίζει μια παρεξήγηση έρωτα. Νομίζω ο έρωτας προκύπτει, δεν είναι στο χέρι μας να τον προκαλέσουμε. Αλλά επειδή προσφέρει διαφυγή πάρα πολλοί τρέχουν να προλάβουν και αμα βρουν κάτι να γουστάρουν θεωρούν ότι ερωτεύονται.

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Φυσικά αλλά τρως μεγάλο πακέτο να την υπερασπιστείς.



Αγαπημένο παραμύθι;
Η Κοκκινοσκουφίτσα στο δρόμο με τις λεύκες.

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Να γράψω ένα κινηματογραφικό έπος που να κάνει παγκόσμιο σαματά. Μια τριλογία περιπέτειας και φαντασίας σε στυλ Ιντιάνα Τζόουνς. Ναι, ξέρω. Με το απωθημένο θα μείνω.

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Αχαριστία και τρικλοποδιά από ζήλια.

Συνήθως συχνάζεις...
δεν έχω κάποιο στέκι, εκτός τα Village Ρέντη.

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn;
Σινεμά άμα μπορούσα θα πήγαινα και κάθε μέρα.

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
Πρώτα κλάμπινγκ ή μπουζούκια και μετά φαγητό σε κάνα καλό βρώμικο!

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι...
Οτιδήποτε έχει γραφτεί για να αισθανθούν κάτι βαθύτερο οι άνθρωποι.

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν...
μπορούσα να μπω μαζί με τους δικούς μου ανθρώπους και τους 
συμμαθητές μου στη δεκαετιά του ΄80!



Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Live and let live. Αλλά άμα δεν το σεβαστούν... Live and let die!

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος...

«Κάτω από Γέφυρες» και «Το Πεπρωμένο» του Βασίλη Δημητρίου με το Γιώργο Νταλάρα προτού νταλαροποιηθεί εντελώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Η χίμαιρα του Σεμπαστιάνο Βασάλι | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 85 Τίτλος: Η χίμαιρα Συγγραφέας: Σεμπαστιάνο Βασάλι ISBN: 978-960-208-434-2 Σχήμα: 12 x 18 εκ. Σελ...