Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Κυκλοφόρησε το video clip για το τραγούδι "Αναπνοή μου" από τη Μικαέλα

Μικαέλα  «Αναπνοή μου»



Η Μικαέλα, μετά από τo «Μην τον ρωτάς τον ουρανό», το «Ας ερχόσουν για λίγο» και το «Συ μου χάραξες πορεία», διαχρονικά και αγαπημένα τραγούδια, από το άλμπουμ «Αγαπώ να θυμάμαι», διασκευασμένα με μια κιθάρα και μια φωνή, έρχεται τώρα και μας παρουσιάζει το «Αναπνοή μου».



Σε στίχους του Βασίλη Σπυρόπουλου και μουσική του Γιώργου Μουζάκη, το αξέχαστο «Αναπνοή μου»,  εδώ ερμηνεύεται με μοναδικό, χαρακτηριστικό και ιδιαίτερο τρόπο.

 Η βελούδινη χροιά, η μαγευτική ερμηνεία και η καθηλωτική έκφραση της, έχουν ως αποτέλεσμα το «Αναπνοή μου», να αγαπηθεί πάλι από την αρχή.
 Η Μικαέλα, με την μεστή , ζεστή και χαρισματική φωνή της, ερμηνεύει ένα αθάνατο, άκρως ερωτικό , ρομαντικό και ατμοσφαιρικό τραγούδι, του χθες και  καταφέρνει να το φέρει στο σήμερα, αποδεικνύοντας μας, ότι τα έντονα συναισθήματα, μεταδίδονται μόνο, με πάθος και ψυχή.

Η καταλυτική συναισθηματική έκφραση της, στο συγκεκριμένο τραγούδι, μας συγκινεί και για μια ακόμη φορά, καταλαβαίνουμε πως η Μικαέλα ήρθε για να μείνει.




Μικαέλα  «Αναπνοή μου»
Καθαριστική εκτέλεση Παναγιώτης Μάργαρης
Άλμπουμ «Αγαπώ να θυμάμαι»
Polymusic 2015






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου