Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΛΠΑΚΙΔΗΣ…ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Τι δεν θα ζητούσες ποτέ από τον Άγιο Βασίλη;
Χρήματα!!

Τι θα ζητούσες από μια καλή νεράιδα?
Ησυχία σε όλον τον κόσμο!

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Θάλασσα.



Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Να είμαι καλός άνθρωπος.

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Να έχουν όμορφη ψυχή!

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Αν η ζήλια είναι κακοπροαίρετη τότε καμία!



Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Δυστυχώς όχι! Αλλά αισιοδοξώ!

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Δεν ξέρω!

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
οδηγώ την μηχανή μου και βλέπω γύρω μου εκατοντάδες οδηγούς αυτοκινήτων να μιλούν και να στέλνουν μηνύματα στο κινητό. Λες και είναι όλοι Ναπολέοντες!




Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
Όλα όσα με ταξιδεύουν και δεν με κάνουν να βαριέμαι!

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Σκέφτομαι, βλέπω ταινίες και φίλους!

Ακούω μουσική κάθε φορά που
Ξυπνάω το πρωί!





Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν
Έχω νεύρα.

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Δεν ξέρω.

Η τέχνη περνάει κρίση;
Όχι!

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Όχι είναι το μέσον να εκμεταλλευόμαστε διάφορες καταστάσεις.



Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Πάντα!!

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Ναι!!

Αγαπημένο παραμύθι;
Η ίδια η ζωή!

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Να ταξιδέψω σε όλον τον κόσμο!





Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Προδοσία!

Συνήθως συχνάζεις…
Στα θέατρα.

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn
Σινεμά δαγκωτό!

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
Πρώτα φαγητό και μετά clubbing για να αντέξω τα ποτά!

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι
Κλασική.

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν
Σταματούσαμε να αλληλοσκοτωνόμαστε!!

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Ζήσε την ζωή σου όπως εσύ θέλεις κι όχι όπως οι άλλοι σου την επιβάλουν!

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…

Όσο Mπορείς 
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την
στων σχέσεων και των συναναστροφών
την καθημερινήν ανοησία,
ώς που να γίνει σα μια ξένη φορτική.

Κ.Π. Καβάφης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...