Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Αναστασία Κορινθίου …ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Να....μην αλλάξω εγώ!!!

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Την γκριζίλα πάνω από την χώρα μου και από τον έρωτα που και σε αυτόν γκρι φουστάνια βάλανε.

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο: ΟΣΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ...



Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Να μην λέω πάντα <<ναι>>.

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
<<Δεν μπορώ να πω <<όχι>>.

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Η ζήλια μπορεί να γεννηθεί και από την αγάπη....η κακία ποτέ!



Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Το καλύτερο από όλα είναι το ΣΗΜΕΡΑ!!!

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…αυτά που οι άλλοι θεωρούν αδύνατα!

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που… προσεύχομαι!



Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
…όλα της Τζοτζο Μοις και της Ντοναχιου!

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
φροντίζω να ΜΗΝ έχω έστω και με δημιουργικές απασχολήσεις ή μαγειρικά πειράματα!

Ακούω μουσική κάθε φορά που…
…οδηγώ μόνη μου χαμένη στις σκέψεις μου... έτσι χωρίς προορισμό και αφορμή!



Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν… 
οι άλλοι μου δώσουν το δικαίωμα.

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Το...πείσμα μου ως γνήσια Κριαρίνα με ωροσκόπο κριό!

Η τέχνη περνάει κρίση;
Η....κρίση περνάει τέχνη , θέλει δεν θέλει και καλά της κάνουμε!

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Φοριέται πολύ η αλήθεια είναι....αλλά δεν πάει σε κανέναν..μην την προτιμήσετε φέτος!!!



Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Ακόμη κι αν πεθάνει... του κάνουμε όσοι τον πιστέψαμε , μνημόσυνα μνήμης άρα.... ποτέ δεν θα πεθάνει. Πεθαίνει μόνο ότι ξεχνιέται...

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Υπάρχει... αλλά όχι στα παραμύθια... συνήθως από παραμυθιάσματα ξεκινά και μετά ...η μάγισσα φτιάχνει κόκκινα μήλα εξορίας από την Εδέμ.

Αγαπημένο παραμύθι;
Δεν μου αρέσουν τα παραμύθια... Αγαπημένο βιβλίο αν θες για ενήλικες-παιδιά Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ!



Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Ευτυχώς για μένα και τους γύρω μου ....δεν έχω!

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Με πρόδωσαν άνθρωποι που αγάπησα πολύ...

Συνήθως συχνάζεις… 
εκεί που δεν συχνάζουν οι άλλοι!Εκεί που ΖΟΥΝ τα όνειρα των ηρώων μου...

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn?
ΣΙΝΕΜΑ δαγκωτό!!!

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
Φυσικά φαγητό με φίλους!!! (ακόμα καλύτερα αν το έχω μαγειρέψει εγώ!!!)



Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι...
…όσα μιλούν για αγάπη ταξιδιάρικη!!!

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν…
…μα σταματάω τον χρόνο όταν ζω ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ!!!

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
ΠΙΣΤΕΨΕ ΣΕ ΣΕΝΑ....

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΡΩΓΜΗ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ....ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΦΩΣ!!!



1 σχόλιο: