Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ZOYΡΙΔΑΚΗΣ… Με το χέρι στο Ευαγγέλιο

Τι ευχήθηκες μόλις άλλαξε ο χρόνος;
Να μου πέσει το φλουρί και να μην επαναλάβω τα λάθη του 2015

Τι θέλεις να πάρει το 2015 (να φύγει και να μη ξανάρθει);
Τίποτα. Όλα είναι εμπειρίες.

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Η παραίτηση είναι μια αστική πολυτέλεια.

Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε.
Να είμαι λιγότερο εγωιστής.

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω.
Εγώ; Εγώ; Είμαι εγώ εγωιστής; Καλά… θα προσπαθήσω…



Το αύριο είναι καλύτερο απ' το χθες;
Κανείς δεν ξέρει. Το ευχόμαστε… 

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι.
Η εμφάνισή μου (όχι με την κλασσική έννοια) και ο πλούσιος εσωτερικός μου κόσμος!

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που.
…προσεύχομαι και όταν προσπαθούν να υποτιμήσουν τη νοημοσύνη μου!

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι.
Ο Δον Κιχώτης και Όταν έκλαψε ο Νίτσε

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο.
Τον αφιερώνω στους δικούς μου ανθρώπους…




Ακούω μουσική κάθε φορά που.
Θέλω να ταξιδέψω

Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν.
Όταν χρειάζεται…

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Εγωισμός και αναβλητικότητα

Η τέχνη περνάει κρίση;
Σε περιόδους κρίσης, όχι!

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Το σχισμένο diesel είναι μόδα! Το να ψάχνουν οι άνθρωποι στα σκουπίδια για να φάνε δεν είναι μόδα!

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Αλοίμονο! Το καλό που του θέλω!

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Ε ναι!




Αγαπημένο παραμύθι;
Το κομμάτι που λείπει συναντά το μεγάλο Ο  

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Πράγματα που δεν κατάφερα να πω σε ανθρώπους που τώρα έφυγαν. Πέραν αυτού ουδέν.

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει; 
Να με θεωρήσουν δεδομένο

Συνήθως συχνάζεις.
Κέντρο… Εξάρχεια, Πλατεία Καρύτση

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn;
Και τα δυο με καλή παρέα

Clubbing η για φαγητό με φίλους;  
Εννοείται για φαγητό με φίλους…

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν.
Δεν θα σταματούσα το χρόνο για κανένα λόγο

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος.
«Του το κρατάω αυτού του κόσμου
που δε μου ανήκει ο εαυτός μου
κι αυτά τα δίχτυα που του ρίχνω
είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

5 τελευταίες παραστάσεις για το «Κουαρτέτο» του Χάινερ Μύλλερ, σε σκηνοθεσία Θανάση Σαράντου στο Από Μηχανής θέατρο

  5 τελευταίες παραστάσεις για το «Κουαρτέτο» του Χάινερ Μύλλερ, σε σκηνοθεσία Θανάση Σαράντου στο Από Μηχανής θέατρο Κουαρτέτο του Χάινερ Μ...