Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ... ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Ανδρομάχη Μαρκοπούλου (παλιά στο σπίτι, με φώναζαν Άντα)

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
Κυριακάτικο τραπέζι

Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Την αλήθεια

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Να μιλούν στον καθρέφτη, όπως θα μίλαγαν στον καλύτερό τους φίλο

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Ζήλια ή φθόνος; Ο φθόνος οδηγεί στην κακία. Είναι μια επιθυμία που εμπεριέχει αφαίρεση… Ενός αγαθού από κάποιον επειδή δεν μπορούμε να το έχουμε εμείς. Η ζήλια μερικές φορές… μπορεί να εμπεριέχει δημιουργία. Ζηλεύουμε, επιθυμούμε κάτι που εμείς δεν έχουμε και δουλεύουμε για να το αποκτήσουμε.





Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες; Όχι;

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Μάλλον είμαι πιο δυνατή απ΄ότι νομίζω. Πολλές φορές, με εκπλήσσω…

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Βλέπω ειδήσεις… Πόση εμφανής κοροϊδία… Πολυεπίπεδη και πλουραλιστική…

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
“Η Έξοδος” του Ηλία Βενέζη,  “Για τ΄όνειρο πώς να μιλήσω»της Ελένης Πριοβόλου

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο… 

Βλέπω φίλους, κάνω δουλειές, βλέπω ταινίες




Ακούω μουσική κάθε φορά που…
Οδηγώ

Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν… 

Δεν έχω «μόνο όταν». Δεν σκέφτομαι αρνητικά, αλλά δεν γίνεται να εθελοτυφλούμε.

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:

Είμαι λίγο αργή στις αποφάσεις μου

Η τέχνη περνάει κρίση;

Έχουμε φτάσει σ΄εκείνο το σημείο, που προκειμένου να «υπάρξουμε», τραβάμε τα πράγματα απ΄τα μαλλιά και τα «βαφτίζουμε» όπως θέλουμε. Απ΄την άλλη, αυτή η ίδια ανάγκη, μαζί μ΄εκείνην της επιβίωσης και της αυτοδιάθεσης, έχουν οδηγήσει στη δημιουργία πολλών μικρών πυρήνων έκφρασης, στο θέατρο, στο τραγούδι, στο χορό. Ακόμα περισσότερος κόσμος γράφει, ή ζωγραφίζει… Άλλοι θέλουν να μάθουν να «φτιάχνουν»… από έπιπλα, μέχρι κεριά και σαπούνια. Ωραίο δεν είναι αυτό; Νομίζω πως ναι… με την έννοια της «έκφρασης», η τέχνη και η Τέχνη, ανθίζουν… Το αν υπάρχει πραγματική πρόταση, ή αν αξίζουν το σεβασμό του χρόνου… είναι άλλο ζήτημα και δεν είναι δυνατό να είναι γνωστό εξ΄αρχής. Αν δεν είναι αυτοσκοπός η επιβράβευση και ο εντυπωσιασμός, απλά απολαμβάνει κανείς το ταξίδι της δημιουργικότητας με τη δική του καθαρότητα, δεν υπάρχει ζήτημα καμίας έγκρισης.




Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Όχι… αλήθεια είναι.

Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Όσο κι ο άνθρωπος.

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Ναι καλέ!

Αγαπημένο παραμύθι; 

Όλα! Τα αγαπώ!

Το μεγαλύτερο απωθημένο;

Οι κοιλιακοί που ποτέ δεν θ΄αποκτήσω… χαχαχα!

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;

Δεν μου έχει κάνει κανείς κάτι που να μη διορθώθηκε.

Συνήθως συχνάζεις… 

Στη γειτονιά μου

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn; Σπίτι… Δεν αντέχω ν΄ακούω τις σακούλες απ΄τα πατατάκια… Αλλά μ΄αρέσει πολύ το θερινό!

Clubbing η για φαγητό με φίλους;

Φαγητό με φίλους

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι… 

Μ΄αρέσει πολύ ν΄ακούω swing.

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν… 

Γελάω με την καρδιά μου

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι: Η ίδια η φύση… Επιμένει

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος… “It’s my party”



Η Ανδρομάχη Μαρκοπούλου συμμετέχει στην παράσταση: "Ίσια Δικαιώματα" της Μαρίας Τσιμά σε σκηνοθεσία Ελένης Γεωργοπούλου στο θέατρο Vault Μελενίκου 26 Βοτανικός κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:00 από 11 Μαΐου έως 2 Ιουνίου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....