Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

ΤΟΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ… ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Αλήθειες η Ψέματα;
Αλήθειες

Τι θα ζητούσες από μια καλή νεράιδα;
Να μου αποδείξει πως υπάρχουν νεράιδες και μάλιστα καλές. Μετά να έχει καλά την οικογένειά μου.

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:

«Το ανώνυμο βιβλίο»

Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Δε σε αντέχουμε ώρες-ώρες

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
..Υπομονή





Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Και τα δύο είναι μεγάλα κουσούρια και σε ακολουθούν για μια ζωή. Η κακία πάντως δεν παλεύεται , τρώει τις σάρκες του ατόμου, τον απομακρύνει από τους υγιείς ανθρώπους. Η ζήλια αν δεν είναι παθολογική παλεύεται.

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Αυτό εξαρτάται από τον κάθε ένα από εμάς ξεχωριστά, όσο υπάρχουν άτομα που σπάνε την αλυσίδα χαλάνε την προσπάθεια όλων μας

Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Είμαι αληθινός, υποστηρικτικός και δίκαιος

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Καταστρατηγείται η κοινή λογική, που συναντώ αχαριστία και κουτοπονηριά. Επίσης όταν αντιλαμβάνομαι τη βλακεία δίπλα μου γιατί ως γνωστόν αυτή είναι και θα παραμείνει ανίκητη.  


Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
1)   «Η κάθοδος των τεσσάρων»,Nick Hornby
2)   «Το τρένο με τις φράουλες», Γιάννης Ξανθούλης
3)   «Το τενεκεδένιο ταμπούρλο» Γκύντερ Γκρας
4)   «Για την αγάπη της γεωμετρίας» ,Σώτη Τριανταφύλλου
5)   «Ο Καθεδρικός ναός», Raymond Carver
6)   «Αόρατα κορίτσια», Μανίνα Ζουμπουλάκη

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Γράφω, παίζω με τους γιους μου μπάλα εντός και εκτός σπιτιού, βλέπω αθλητικά εντός και εκτός σπιτιού, πίνω καφέ εντός και εκτός σπιτιού, παίρνω τα βουνά για να ηρεμήσω εγώ και περισσότερο οι γύρω μου

Ακούω μουσική κάθε φορά που
Βγάζουν δίσκο( CD) οι «Active Member» και ο «Moby»

Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν
Σκέφτομαι διαρκώς αρνητικά

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Τα νεύρα, η υπερβολές και ο εγωισμός

Η τέχνη περνάει κρίση;
Με την  κρίση έχουν ατονήσει και ατροφήσει οι πνευματικοί μυς, χρειάζεται ένα restart και μια ομάδα πνευματικών ανθρώπων να τους ξαναγυμνάσει

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Είναι trendy σίγουρα. Με το άλλοθι της οικονομικής κρίσης άνθρωποι εκμεταλλεύονται  ανθρώπους, σχέσεις καταρρέουν,  έρωτες μπαίνουν σε άλλη βάση. Από την άλλη πολλοί «το παίρνουν αλλιώς», αναθεωρούν και βλέπουν από άλλη οπτική γωνία τη ζωή, τα υλικά αγαθά και τις σχέσεις και αυτό είναι καλό.



Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Ο έρωτας ποτέ δεν πεθαίνει, ίσα-ίσα που σε δοκιμαζόμενες κοινωνίες γίνεται πιο επιθετικός και αδίστακτος

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Υπάρχει αρκεί να φύγει το εγώ και να μην ξανάρθει

Αγαπημένο παραμύθι;
«Οι περιπέτειες του Νιλς Χόλγκερσον»

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
Η Γυμναστική Ακαδημία

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Να με «κρεμάσει» φίλος

Συνήθως συχνάζεις…
Σε ήρεμα στέκια ειδικά για μονόχνοτους, καληνυχτάκηδες και μούχλες

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και popcorn
Αθλητικά στον καναπέ με ποπ-κορν


Clubbing η για φαγητό με φίλους;
Φαγητό με φίλους. Τελεία.

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι
 Η ethnic

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν
Άφηνα το στίγμα μου στην κοινωνία

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
Αγαπάτε αλλήλους

Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…
«Σ’ αυτήν εδώ λοιπόν τη μικρή κοσμογωνιά
φτιάξαμε όνειρο μικρό φονιά
που μπορεί και να σκοτώσει πρώτα εμάς
ούτε να φοβάσαι μα ούτε και να γελάς.
Όλοι οι άλλο οι παγκόσμιοι ανάγκη δεν έχουν
αν βγει στην πιάτσα η μόδα πίσω της τρέχουν
να της ψωνίσουν νυφικό να της τάξουνε γάμο
και ν’ αφήσουν την ψυχή τους στα πόδια της χάμω.
Όμως εμάς η φωτιά κι η προσφυγιά μας
είναι γκόμενες πιστές στην αγκαλιά μας
που ποτέ τους δε θα φύγουν μέσα απ’ την ψυχή μας
κι αν θα χαθούμε νωρίς θα `ρθουν μαζί μας».
«Active Member, Κοσμογωνιά»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου