Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Konstantinos Dilzas…ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Αλήθειες η Ψέματα;
Παν μέτρον άριστον…

Τι θα ζητούσες από μια καλή νεράιδα;
Αγάπη. Αληθινή. Άδολη.

Αν η ζωή σου γινόταν βιβλίο θα είχε τον τίτλο:
«Η ζωή θέλει τέχνη μωρό μου». Μια φράση που μου την έλεγε η μητέρα μου από τότε που ήμουν πολύ μικρός και που όσο μεγαλώνω τόσο την καταλαβαίνω πιο πολύ



Οι δικοί μου άνθρωποι μου λένε…
Σ’ αγαπάμε. Να προσέχεις.

Στους δικούς μου ανθρώπους λέω…
Σας αγαπάω. Σας προσέχω

Ποια η διαφορά ανάμεσα στη ζήλια και στην κακία;
Δυστυχής όποιος βιώνει αυτά τα συναισθήματα. Ειλικρινά δεν ξέρω.

Το αύριο είναι καλύτερο απ’ το χθες;
Το αύριο καθορίζεται από το χθες. Καμιά φόρα μπορεί όμως το χθες να είναι τόσο μαγικό που το αύριο να μην μπορεί να το συναγωνιστεί με τίποτα






Τα πιο δυνατά μου σημεία πιστεύω ότι είναι…
Ο τρόπος που αγαπώ.

Φτάνεις στον «Αμήν» κάθε φορά που…
Όχι πια.
Παλιά ναι.
Μεγαλώνω.

Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι…
 Πάρα πολλά. Θα σταθώ όμως σε αυτό που τέλειωσα εχτες με πολλά δάκρυα στα μάτια. Είναι το «Το άλλο μου ολόκληρο» της Τασούλας Επτακοίλη. Μια ωδή σε έναν έρωτα που τέλειωσε τόσο απότομα και επώδυνα.

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο…
Είμαι στο αγαπημένο μου στούντιο και ηχογραφώ νέα τραγούδια / είμαι στο γυμναστήριο / αλητεύω με το κολληταρι μου τη Σοφία



Ακούω μουσική κάθε φορά που
Αναπνέω. Δεν μπορώ να φανταστώ λεπτό της μέρας μου χωρίς μουσική. Φέτος 3 φορές κόντεψε να με πατήσει αυτοκίνητο γιατί περπατάω ώρες ακούγοντας μουσική δυνατά με αποτέλεσμα να μην ακούω καμιά φορά εκείνες τις μικρές κόρνες των αυτοκίνητων


Σκέφτομαι αρνητικά μόνο όταν
Κάποιος δικός μου άνθρωπος δεν είναι καλά στην υγεία του.

Τα χειρότερα ελαττώματα μου είναι:
Να σου δώσω κάποια τηλέφωνα να πάρεις να σου πούνε;

Η τέχνη περνάει κρίση;
Όχι βέβαια. Καμιά φορά η τέχνη σε περιόδους κρίσης ανθίζει

Η οικονομική κρίση είναι μόδα;
Με τρομάζει πολύ. Όμως, επειδή μέχρι να φύγουμε από αυτόν τον κόσμο, όπως λένε, η κρίση θα υπάρχει (δεν ξέρω τι θα γίνει με τα παιδιά και τα εγγόνια μας) θα πρέπει να μάθουμε να ζουμε με αυτή γιατί να σου πω κάτι; περαστικοί είμαστε από εδώ, κάθε μέρα είναι και μείον μια, και βασικά θα πρέπει να περάσουμε καλά στο πέρασμα μας από τη ζωή. Μας έτυχε αυτό το λαχείο στο δικό μας πέρασμα από τη ζωή. Ας το κάνουμε εμείς μόδα και ας ζήσουμε με αυτό λοιπόν.



Ο έρωτας είναι ακόμα ζωντανός;
Ο έρωτας είναι πάντα ζωντανός

Υπάρχει αληθινή αγάπη;
Πίστευα πως ναι.
Πίστεψα πως ναι.
Δυστυχώς διαψεύστηκα

Αγαπημένο παραμύθι;
Η ζωή μου

Το μεγαλύτερο απωθημένο;
«Έχω κι εγώ ένα σωρό απωθημένους ουρανούς
μα δε σκοτώνω άστρα» - Κική Δημουλά (Εκρηκτικό πόρισμα)

Το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Που μέσα σε μια σχέση (που νόμιζα ζωής)ήμουν τελικά το αντικείμενο κοροϊδίας για μεγάλο διάστημα… αυτά τα μαθαίνεις κατόπιν εορτής βέβαια…




Συνήθως συχνάζεις…
Όπου είναι τα φιλαράκια μου

Σινεμά καθημερινή βράδυ ή καναπέ με dvd και pop corn
Σινεμά με pop corn… εκείνο με το βούτυρο… και nachos…εκείνα με το τυρακι…

Clubbing η για φαγητό με φίλους;
Clubbing με φιλους. Δεν παχαίνει

Η μουσική που σε ταξιδεύει είναι
EDM (Electronic Dance Music). Ασχολούμαι κι εγώ πολύ με αυτή τη μουσική (παιδί των Stereo Nova γαρ) και είμαι ενθουσιασμένος με την αποδοχή των δικών μου EDM τραγουδιών βασισμένων στα ποιήματά μου σε ολόκληρο τον κόσμο.

Θα σταματούσες το χρόνο μόνο όταν
Αστο. Τον σταμάτησα πριν 3 χρόνια. Από ευτυχία.

Το μήνυμα αισιοδοξίας είναι:
«Η ζωή θέλει τέχνη μωρό μου»





Ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για το τέλος…
Κώστας Καρυωτάκης
Δικαίωσις

Τότε λοιπόν αδέσποτο θ' αφήσω
να βουίζει το Τραγούδι απάνωθέ μου
Τα χάχανα του κόσμου, και του ανέμου
το σφύριγμα, θα του κρατούν τον ίσο.

Θα ξαπλωθώ, τα μάτια μου θα κλείσω,
και ο ίδιος θα γελώ καθώς ποτέ μου
«Καληνύχτα, το φως χαιρέτισέ μου»
θα πω στον τελευταίο που θ' αντικρύσω.

Όταν αργά θα παίρνουμε το δρόμο,
η παρουσία μου κάπως θα βαραίνει
-- πρώτη φορά -- σε τέσσερων τον ώμο.

Ύστερα, και του βίου μου την προσπάθεια
αμείβοντας, το φτυάρι θα με ραίνει
ωραία ωραία με χώμα και με αγκάθια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...