Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Χαϊδάρι – Νίκαια 90’ (με τα πόδια φυσικά…)

Οι μπλούζες δεν μου κάνουν. Αγόρασα άλλες. Ούτε τα παντελόνια μου κάνουν. Αγόρασα άλλα. Ε αυτό ΔΕΝ είναι λύση. Λύση ΕΙΝΑΙ η γυμναστική. Σήμερα, λοιπόν, είπα να κάνω την αρχή. Δεν παιδεύτηκα και πολύ είναι η αλήθεια…

Το πρωί πήγα στο γιατρό μου στο Αττικόν στο Χαϊδάρι. Όλα καλά, όλα ανθηρά! Μετά σκέφτηκα να επιστρέψω σπίτι με τα πόδια. Άλλες δουλειές δεν είχα. Δεν με κυνηγούσε κανείς. Ούτε ο χρόνος.

Άρχισα που λες να περπατώ. Ο καιρός συννεφιασμένος. Ευτυχώς δεν έβρεξε. Και να έβρεχε δηλαδή τι θα πάθαινα; Από ζάχαρη είμαι;

Κοίταξα το ρολόι μου. Είπα, μου δίνω μιάμιση ώρα και τελικά τα κατάφερα! Μου άρεσε όλο αυτό. Αυτοκίνητα να κορνάρουν, πεζοί να περπατούν αλλά εγώ στον κόσμο μου.

Είχα ιδρώσει πατόκορφα. Όταν έφτασα στο σπιτάκι μου με επιβράβευσα και μου υποσχέθηκα να περπατώ πιο πολύ. Όσα περισσότερα τα χιλιόμετρα τόσο λιγότερα και τα γραμμάρια στη ζυγαριά.

Τόσο απλά!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...