Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Αγαπημένο μου λαπιτόπι καλημέρα…

…καλώς ήρθες στο κατάλευκο γραφείο και στη ζωή μου γενικότερα. Κάτι μου λέει ότι θα τα πάμε πολύ καλά εμείς οι δυο χωρίς όμως να’ μαι σίγουρος τι είναι αυτό το κάτι. Ίσως η εμπειρία μου από τα προηγούμενα λαπτοπ που τα πηγαίναμε μια χαρά αλλά αυτό δεν το είπα για να ζηλέψεις.






Να σου πω… με ανησυχεί λίγο που έχεις τόσες πολλές λειτουργίες. Κάνεις τόσα πολλά πράγματα. Μόνο καφέ δεν φτιάχνεις. Ούτε κι εγώ. Απ’ έξω τον παραγγέλνω κάθε πρωί ή μου φτιάχνει ο μπαμπάς Ελληνικό μερακλίδικο.

Σε ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες να μπεις στη ζωή μου. Σε ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σου. Που θα πάει; Θα σε μάθω καλύτερα με τον καιρό θα γίνουμε ένα.

Για ένα μόνο πράγμα να είσαι σίγουρο. Δεν θα σε αφήνω μόνο σου. Θα είμαστε μαζί, παρέα. Εσύ κι εγώ θα γίνουμε ένα.

Να νιώθεις άνετα σε παρακαλώ. Σαν στο σπίτι σου.

Καλημέρα!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....